Har ni börjat häkta barn?När jag kommer på att det snart kan komma in nyhäktade födda 2006
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni börjat häkta barn?När jag kommer på att det snart kan komma in nyhäktade födda 2006
Har ni börjat häkta barn?
SantDet är faktiskt inget nytt Alla födda på 00-talet är ju barn
När ens förstfödda är äldre än en själv (27)
Jag är ju bara 25
Faktiskt helt orimligt att du har ett så årsrikt barn!!
Men någon får ju ta över +80-tävlandet efter Ulla Håkanson i framtiden - kanske är det jag? (Troligen inte dock)
Det där har jag också reflekterat över. Min äldsta fyllde trettio i våras. Hur kan det ens vara möjligt?När ens förstfödda är äldre än en själv (27)
Jag är ju bara 25
Damen i fråga fyller f.ö år idag! Fortfarande still going strong, oförändrat lika ung och så häftig.
...när man inte vet om vad förkortningen FTW betyder och inte kollar upp det för att man är för gammal... när man fullständigt skiter i vad omgivningen anser att man ska ha för kläder med tanke på sin ålder (SOA-hoodie FTW!)
Jag köpte min bästa bästis som 3,5 åring och skrockade åt hur gammal jag är när han är 20. Nu är han 23 och jag är gammal som gatan.När jag tittar på unghästar - och f n starkt överväger att köpa ett föl - och tänker att med ambitionen att den ska leva hela sitt liv hos mig, så är jag själv runt 70 när vi kan pensionera oss tillsammans. SJUTTIO år?! Och att, i det perspektivet, så är detta den sista unghäst - och troligen sista SWB-ridhäst - jag någonsin kommer att köpa i mitt liv. Jag kan acceptera att bli äldre och känna mig "gammal" på papperet i andra situationer men just denna har jag liksom extra svårt att förlika mig med.
Men någon får ju ta över +80-tävlandet efter Ulla Håkanson i framtiden - kanske är det jag? (Troligen inte dock)
Nu är jag inte gammal, men min 5-åriga kusin sa tidigare i år "när du var liten, fanns det färg TV då?"
Jag är 17
Fast hade han aldrig sett en telefon eller tjock-TV på film tidigare?Det är ju ändå coolt att hen öht viste att det var en tid då tv inte hade färg. Min tonåring fattade inte vad en tjocktv var.
När han var runt 7-8 år så frågade han vad jag hade haft för mobil när jag var liten. När jag sa att det inte fanns några så undrade han hur jag kunde ringa mina kompisar.
Jag gav mig in i en förklaring om telefoner som satt fast med sladd i väggen och telefonkiosker som var som typ en garderob där man ringde med lösa mynt eller kort.
Det lät väl helt pårökt i hans öron