Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ni som fått fuktskador i kök till följd av vattenläcka, kan inte ni berätta hur återställning gick till? Igår upptäckte vi att vår...
Svar
6
· Visningar
4 609
Senast: Shaggy
·
Hemmet Hej, Någon som har en badtunna? Har funderat på en Vedeldad badtunna men vet inte vad man ska satsa på. Någon som har och kan tipsa om...
2
Svar
28
· Visningar
1 328
Senast: Magnum
·
Hemmet Vi har flyttat till en lägenhet med väldigt litet kök och jag vill utnyttja den breda fönsterbrädan för att ställa flaskor som soja...
Svar
7
· Visningar
433
Mat Jag har upptäckt att jag tycker att tonfisk på burk med kapris är inte så dumt, jag antar iallafall att det är vad som har gjort det...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 194
Senast: escodobe
·
Hemmet Gardinupphängning, gardinuppsättning ??? :confused: Jag har tröttnat på att mina gardiner "bara" hänger rakt ned, vill ha någon mer...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: Avalbane
·
Tjatter Vågar/vill ni delge era olater/ dåliga ovanor? Känner ni någon som har udda eller konstiga ovanor? (Utan att dom blir uthängda alltså?)...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 537
Senast: Flavor
·
Skola & Jobb Jag har precis köpt ny laptop, en Asus, som ska användas till studier. Jag tecknade en bas premuneration på Word eftersom jag kommer...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Elo
·
Samhälle Jag vill vara en god medborgare. För att undvika att sprida Covid 19 går jag in på Folkhälsomyndighetens hemsida och läser vad jag...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 252
Senast: Dopy
·
Fordon Har idag bytt bil. Enligt uppgift har bilen motorvärmare och det sitter en kupévärmare i bilen. Nu i kväll skulle jag sätta i sladden...
Svar
16
· Visningar
4 290
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Men hur ser ni på detta, är Snap verkligen ett rimligt/seriöst kommunikationsmedie att använda när man är runt 30? Samt hur använder ni...
2
Svar
26
· Visningar
2 110
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag letar efter ett handhållet mikroskop av bra kvalitet, med 20-50x förstoring och inbyggd belysning. Det jag hittar är dels de allra...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Septicemia
·
Samhälle jag vet inte vad jag ska säga! men vatten har blivit en spekulations vara! Detta är en utveckling jag är rädd för. Och det kan komma...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Om man vill jobba hemifrån iaf en majoritet av tiden och ha ett relativt välavlönat jobb (30k + före skatt), vad ska man jobba med då...
2
Svar
23
· Visningar
3 095
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Jag har blivit kontaktad av en rekryterare för en tjänst inom mitt område som är på en kommun. Jag jobbar idag privat som konsult. Jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 698
Senast: Jejjessica
·
Samhälle om försäljningen av SMHI:s avdelning Sjöfart. Det var en speciell tjänst SMHI utvecklat för att bistå internationell sjöfart med...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Hemmet Har en 4 år gammal diskmaskin som börjat låta konstigt. Vad gör man? Har läst manualen men hittar inget direkt. Det konstiga ljudet...
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: hopphast
·
  • Låst
Hemmet Hej! Jag har funderingar på att renovera badrummet med hjälp av microcement. Jag har dock några frågor då jag vill göra detta rätt från...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: ObiSam
·
Kropp & Själ Jag har fastnat för Milabu och Bailey Sarian på facebook och tänkte nu testa på om jag kan lära mig sminka mig lite. Men få av märkena...
Svar
7
· Visningar
611
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag lyckades fippla till förut så att en av mina appar blev raderad från hemskärmen och nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp