Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Tjo tjo Jag har lite funderingar kring min kille, han snackar i telefon med andra tjejer och han skriver även med andra tjejer när han... 2
Svar
29
· Visningar
4 717
Senast: Mineur
·
Relationer Det är ju generellt oartigt att messa med någon annan mitt i ett samtal, men det gäller ju oavsett om det är en vän eller en partner. 2
Svar
32
· Visningar
1 220
Senast: TinyWiny
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Stötte på den här artikeln om en kvinna som äter kattmat. Jag ger Mjau burkmat till min katt och den ser ut ungefär som köttpaté och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 561
Senast: Lazy Lady
·
IT & mobiler Tänkte att jag skulle investera i en smartwatch men insåg att det fanns en hel uppsjö av modeller. Tar gärna emot tips! :D Vill kunna... 2
Svar
30
· Visningar
1 657
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Nej. Du är en sjuk människa om du beklagar att någon sörjer en nära vän eller släkting. Du beklagar förlusten, och deltager i sorgen.
Svar
10
· Visningar
1 283
Senast: Jeffery
·
Hemmet Är det någon här som använt en badbalja för vuxna? Saknar mellan varven att krypa ner i ett varmt bad, men bor i hyresrätt och har inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 067
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 138
Senast: HeddaVovven
·
Fritid Jag ska vara brudtärna på ett bröllop i september (om allt går enligt plan med Covid och grejer) och det börjar bli dags att fundera på... 2
Svar
20
· Visningar
2 102
IT & mobiler Jag har frågat det tidigare, men det var några år sedan och saker förändras ju hela tiden. Kan man skicka meddelade som sida till någon...
Svar
17
· Visningar
1 283
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Vart köper ni väskor? Är mina önskemål omöjliga. Ska vara axelrem Ljust foder inuti = ser dåligt om det är svart Flera fack Dragkedja... 2
Svar
27
· Visningar
2 220
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Den här tyckte jag var ganska överensstämmande med verkligheten i våra virtuella möten på jobbet... Har ni några roliga bilder att...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: sjoberga
·
Relationer Hej! Vad hade ni tyckt om er kille fråga om han fick åka utomlands själv med en väldigt nära tjejkompis?😅(inget jobb/skol relaterat utan... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 959
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Sonens cykel blev kvar på skolan i fredags, när vi skulle hämta den i söndags så var bakhjul och sadel borta. Skriver skadeanmälan på...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: Mirre
·
Mat Nu behöver jag hjälp. Vi har svårt att komma överens här hemma om hur köttfärssås egentligen ska tillagas och vilka ingredienser som ska... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 806
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag funderade på skapa anonym kontot, men hoppar det. Men iallafalll.. Har sen några månader tillbaka, att jag känner annorlunda... 2
Svar
28
· Visningar
2 841
Senast: Cilla
·
Hemmet Om ni kunde välja helt fritt, var i Sverige skulle ni vilja bo? Utan att ta hänsyn till närhet till släkt, vänner och familj... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 281
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har köpt ett par buskar, de ska bli en present och jag kan därför inte plantera de. Förhoppningsvis behöver de bara klara sig till...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Vad har ni för avgränsning till era trädgårdsland? Har i dagsläget ett provisoriskt staket gjort på lite allt möjligt men mest...
Svar
5
· Visningar
772
Samhälle Haha jag vet, farlig rubrik :nailbiting: Men jag sökte efter en tråd att skriva om detta på buke men lyckades inte riktigt hitta någon... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 388
Trädgård & Växter Fick fem frön från en carambola. Hittade lite info på nätet, man skulle tvätta dem och sen lägga i blöt i 12 timmar så det har jag gjort...
Svar
7
· Visningar
726
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka