Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Nån som följer showen?! Riktigt jäkla underhållande!
2
Svar
35
· Visningar
2 131
Senast: Sezziyanen
·
Fritid Jag har en dröm om att bli konstnär men det är långt kvar till jag är där. I dagsläget målar jag och skulpterar men skulle vilja gå...
Svar
7
· Visningar
715
Senast: chandelier
·
Hemmet WC-rengöring har alltid hört till de saker jag bara ryckt nåt ur hyllan, som är billigt och luktar acceptabelt. När de börjar ta slut...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 433
Senast: Sel
·
Hemmet Min moster sambo avled rätt nyligen och hon bodde hos honom. Huset stod på honom och hon var inte inblandad i något kontrakt rörande...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Jag vill aldrig mer jobba på kontoret och sitta och åka till möten. Livet blir så mycket enklare när man jobbar hemifrån och kör möten...
2
Svar
37
· Visningar
782
Senast: TygerTyger
·
Fritid Vill ha tips på vad vi kan hitta på i sommar (om det är möjligt pga corona). Vi är två familjer som brukar hitta på något varje sommar...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: Fille
·
Hemmet Jag har haft en fluffig (vanlig) matta, jag kan bekräfta att saker försvinner ned i den. Allt damm och pälstussar försvinner ned i den...
2
Svar
22
· Visningar
1 564
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Jag har tänkt att jag ska slinga håret för att få det att se lite ljusare ut. Funderar på om jag ska använda hätta eller inte. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
4 870
Skola & Jobb Jag har ända sedan jag började jobba på reception för ca 2 år sedan känt att det inte var rätt val, men har velat ge det en chans. Min...
Svar
1
· Visningar
1 183
Senast: Eurydome
·
Mat Jag har genom livet försökt att baka bröd med det har inte blivit någon raketkarriär av det precis. Mina limpor får alltid en stark...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 004
Senast: hastflicka
·
Samhälle Jag blev nyss uppringd av Greenpeace då jag skrev under en av deras upprop (vet inte om det är rätt ord, men "petition" på engelska är...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 914
Senast: Otherside
·
Hemmet Har alltså en luftfuktighet på 16-18 % just nu. Jag nojar över att använda luftfuktare. Har köpt en enkel från bionaire men den bubblar...
Svar
1
· Visningar
280
Senast: Nahar
·
Juridik & Ekonomi Igår blev jag (nå, min bil med mig i) rammad av en traktor. Jag körde på vår lilla, lilla grusväg och fick syn på mötande ekipage...
2
Svar
25
· Visningar
3 818
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 998
Senast: Fiorano
·
Hemmet Jag flyttade in i en hyresrätt i slutet av augusti, fick den inte visad innan pga coronan, så tog den som en chansning då jag behövde...
Svar
8
· Visningar
1 171
Hemmet Vi har ett avloppsrör som går i förrådet, tyvärr läcker detta rör och har gjort i ca 1 år minst. Vi har felanmält flera gånger men bara...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 430
Senast: Inte_Ung
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Så ... tydligen ska Amazon öppna här i Sverige i höst? Just denna amazon som är rent av regelvidrig i behandlingen av sina anställda...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 364
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Om man ska gå upp kl 6:00 när bör man senast gå å lägga sig för att få optimal sömn? Finns det bra knep på att somna fortare och slippa...
2
Svar
32
· Visningar
3 264
Senast: Sel
·
Tjatter Det är länge sen jag skrivit något på Bukefalos. Var med redan på stallet tiden. Blev uppmärksammad att min användare har funnits på...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
4 402
Senast: Seabaz
·
Samhälle Detta måste vara ett brott mot barnkonventionen :eek::confused::rage...
Svar
14
· Visningar
980
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp