Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter ...att pandemin är över. Du kan inte smitta någon, och ingen kan smitta dig. Imorgon släpps alla restriktioner i hela världen. Vad gör du?
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 459
Senast: anonymys22
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 858
Kultur Om du var med i Farmen, vad skulle du ta med som personlig sak? Om du skulle försöka smyga med nånting, hur och vad i så fall? Undrar...
Svar
3
· Visningar
482
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag har tappat fyllningar och behöver hitta en bra och billig tandis i Stockholm, är det någon som vet någon? Hjälp!
Svar
14
· Visningar
465
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb Fick precis veta att jag ska på mitt livs första arbetsintervju! Pulsen är redan skyhög och jag är SÅ nervös. Jag har haft ett enda jobb...
2
Svar
31
· Visningar
2 603
Kropp & Själ I dag är det Kramens dag. Vad tycker ni om kramar?
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 333
Senast: Matt
·
Samhälle Jahapp, förslaget om var nya sträckan för höghastighetståg mellan Lund C och Stockholm C har kommit ut. Ett förslag innebär att vi får...
2
Svar
37
· Visningar
4 302
Senast: Enya
·
Samhälle becknarväska liten mag- eller midjeväska bolundare komplementbyggnad som får vara högst 30 kvadratmeter stor och som inte kräver...
2
Svar
20
· Visningar
1 960
Senast: Jeffery
·
Relationer Att alla poly/öppna förhållanden har olika överenskommelser tycker jag bara är självklart. Det är så många parametrar som ska spela in...
2
Svar
39
· Visningar
3 989
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag såg ett reportage på SVT om en tjej som sökt in till en utbildning inom vård och omsorg med målet att jobba inom äldreomsorgen. Hon...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
11 227
Senast: Asko
·
IT & mobiler Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig...
Svar
14
· Visningar
8 892
Senast: Hannah199
·
Kultur Lillgrabben fick i uppdrag att leta upp Änglagård, första filmen så vi kan se den. Men han går tydligen bet. Buke vet?
Svar
10
· Visningar
692
Senast: Görel
·
Hemmet Jag skulle behöva en köttkvarn, en handdriven hade egentligen varit tillräcklig för det är inga stora mängder kött som skall malas. Men...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 772
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Ni som har bettskena på natten, vad använder ni för den dagliga rengöringen? Jag gör rent min med diskmedel, men är inte toppenförtjust...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Pudlan
·
Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 249
Senast: Stekspaden
·
Samhälle Ny-(gammal) generaldirektör som generaldirektör för krishantering på Regeringskansliet. Kommer månne någon regeringskris att utlösas...
Svar
7
· Visningar
835
Skola & Jobb Jag har blivit kallad till en arbetsintervju och jag har verkligen ingen vana av situationen. Hur bör jag förbereda mig? Om jag får...
2
Svar
21
· Visningar
1 607
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 591
Senast: nowayout
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
31 316
Juridik & Ekonomi Hej, var osäker på vart jag skulle lägga frågan. Det gäller ett arv av en sommarstuga som står på ofri grund, det är alltså ett arrende...
Svar
11
· Visningar
2 478
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp