Vem har bajsat?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 330
Alltså, jag tänkte på den här tråden idag när jag körde bil och en fasan sprang över vägen. Det är ju fasan jag menar, inte tjäder :rofl: fasaner är dumma i huvudet, tjäder har jag bara sett nån enstaka gång när jag var liten, så förlåt tjäder för att jag kallade dig Sveriges svar på dronten :D

Alltså, jag tänkte på den här tråden idag när jag körde bil och en fasan sprang över vägen. Det är ju fasan jag menar, inte tjäder :rofl: fasaner är dumma i huvudet, tjäder har jag bara sett nån enstaka gång när jag var liten, så förlåt tjäder för att jag kallade dig Sveriges svar på dronten :D

Ingen fara, tjädrar är inte så jädra smarta de heller ;) :rofl:

Jag såg likadan spillning i skogen utanför huset häromdagen. Så tack den här tråden för att jag nu vet att det finns tjäder här! :D

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 262
Senast: skogaliten
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Shixle
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 427
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31