Både vaccinerade och icke-vaccinerade ska efterleva "personlig lockdown". Det gäller ju dock inom Östergötland så kanske inte räknas om man åker utanför länet.
Hmm, det var ju nesligt Vi får väl se hur det blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både vaccinerade och icke-vaccinerade ska efterleva "personlig lockdown". Det gäller ju dock inom Östergötland så kanske inte räknas om man åker utanför länet.
Vi får hålla tummarna för att det inte blir av!Läste detta å blev på dåligt humör, vilket dumt förslag från artikeln "Beteskravet bör slopas och marknaden samt den enskilda mjölkbonden ska få bestämma för egen hand hur mycket korna ska gå ute eller om de får gå ute alls. "
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/lagforslaget-gor-beteskravet-mer-flexibelt
Skönt!Nu verkar det ha gått över, så var nog bara torr.
Gradvidhy?Sitter med en ansiktsmask, tycker det gör toppen för min torra gravidhy. Inom kort ska hela familjen ut, då växthuset ska få lite fix inför säsongen. Äntligen läge för det
Gradvidhy?
Jag har bara inte hört det innanHeter det något annat?
Häromkring säger vi gravidhy, används även som begrepp på internet så har inte reflekterat över om det är ett korrekt ord eller inte Väntar fjärde barnet, och min hy är väldigt torr och känslig.
Jag har bara inte hört det innan
Oj fyra barn! Spännande