Håller tummarnaHåll en tumme för ungkotten nu
Visa bifogad fil 68738
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarnaHåll en tumme för ungkotten nu
Visa bifogad fil 68738
Nu har jag duschat och om ca 25 minuter ska tvätten flyttas från tvättmaskinen till torktumlaren. Spännande fredag/valborgsmässoafton
Nu har jag duschat och om ca 25 minuter ska tvätten flyttas från tvättmaskinen till torktumlaren. Spännande fredag/valborgsmässoafton
Du är extremt på de östgötska rekommendationerna som gäller i alla fall när det gäller valborgsfirande.
Du är extremt på de östgötska rekommendationerna som gäller i alla fall när det gäller valborgsfirande.
Jag festar också fram för tv’n med en burk läskJag partajar framför TV:n med katten, det känns rätt coronasäkert
Jag festar också fram för tv’n med en burk läsk
Jag har bilkörning på schemat riktigt tidigt i morgon så jag kör på läsk.Jag kan ha intagit något lite starkare än så inte kisse dock, hon nöjde sig med att sno en av mina strumpor från tvätten och "döda" den
Mamma drack en nubbe till sillen idag och tryckte sen bort syrran mitt i samtalet. Hon blev snurrigJag kan ha intagit något lite starkare än så inte kisse dock, hon nöjde sig med att sno en av mina strumpor från tvätten och "döda" den