Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Uj mitt huvud 😅. MĂ€rks att man inte Ă€r van att plugga pĂ„ distans och tĂ€nka pĂ„ att lĂ€gga in regelbundna pauser....Och sĂ„ kĂ€nns det lite rörigt innan man fĂ„tt grepp pĂ„ upplĂ€gget men det kommer mer och mer ☝
Jag tror det ocksÄ Àr sÄ att man klÀmmer in sÄ mycket nÀr man pluggar hemifrÄn.
Pauserna blir liksom ocksÄ jobb. Passa pÄ att kolla nÄn faktura eller mocka nÄgon box eller vad som helst. SÄdant kan man inte göra pÄ skola dÄ Àr man social pÄ pauserna och/eller fikar.
Hemma dricker jag kaffe medan lektionen pÄgÄr :p
 
Jag vet inte vad som hÀnde med mig igÄr, men jag sov i princip hela dagen :confused::cautious: gick upp sent för att Àta middag, duscha och gÄ pÄ toa innan jag gick och la mig igen. Somnade ÀndÄ inte tokigt sent och fick stÀlla vÀckarklockan för att vakna pÄ Ätminstone förmiddagen.
Jag vet inte om jag behövde det eller om jag var övertrött :cautious:
 
Besvikelsen över att bubble tea inte alls var det jag trodde :arghh::meh:
Jag kommer ihÄg för flera Är sedan sÄ fanns en tillfÀllig butik som sÄlde iste med bubblor i, men de bubblorna innehöll nÄgon vÀtska och sprack lite roligt nÀr man klÀmde dem i munnen. SÄ jag antog att det var samma sak som dykt upp nu och tÀnkte testa :idea::d
Besvikelsen var stor! Det var helt smaklösa bollar som var mera kletiga och fasta, helt poÀnglösa :confused::cautious: fick dricka upp isteet och slÀnga nÀr det var bara bubblor kvar i botten :meh:
 
Dags att försöka göra klart hemtentan innan 23.59 ikvĂ€ll 😆 Katterna Ă€r pĂ„ balkongen i solen. En sitter pĂ„ rĂ€cket och den andra ligger i stolen. Puck Ă€r lycklig för husse Ă€r hemma igen efter jobbet och dĂ„ mĂ„ste han springa runt runt för att uttrycka sin lycka đŸ€Ł
Roligt med nÄgon annan som har ett husdjur med namnet Puck! Mammas tik heter ocksÄ Puck :D (efter Puck i Maria Langs deckare)
 
Är uttrĂ„kad och frustrerad över att inte fĂ„ göra nĂ„got. Jag vill lĂ€gga upp annonser pĂ„ Tradera, men det Ă€r ju ingen vits nĂ€r jag inte kan skicka ivĂ€g grejerna om de blir sĂ„lda (ganska ofta klickar folk pĂ„ Köp nu). Baaah! :arghh::cautious:
 
Åh, en riktigt torr fin smördoftande chardonnay.:love:

(Ogillar nÀstan alla söta vita viner sÄ det Àr tur att de finns sÄ mÄnga njutningsfulla torra vÀtskor i vinformat)
Jag tittade pÄ det sötaste vita vinet jag kunde hitta pÄ Systembolaget för ett tag sedan och funderade pÄ att testa det. Jag gillar lÀsk och sÄna söta drycker men Àr inte förtjust i alkoholsmaken.
Jag vill bara hitta nÄgot vin som jag faktiskt kan dricka och tycka om :arghh::rofl:
 
Jag tittade pÄ det sötaste vita vinet jag kunde hitta pÄ Systembolaget för ett tag sedan och funderade pÄ att testa det. Jag gillar lÀsk och sÄna söta drycker men Àr inte förtjust i alkoholsmaken.
Jag vill bara hitta nÄgot vin som jag faktiskt kan dricka och tycka om :arghh::rofl:

Mia Muscato (med reservation för stavningen..) Àr litr bubbligt, sött och lÀttdrucket. Inte dyrt och inte sÄ hög alkoholhalt, om jag minns rÀtt. Tips! :laugh:
 
HĂ€r kommer de frĂ„n en midsommarnattsdröm 😁 Puck som Ă€r den lille smĂ„tt elaka pĂ„hittiga typen. Haha kattskrĂ€llet var tvĂ€rt i mot nĂ€r han var liten dĂ€rför blev de Puck 😂
Jag tÀnker absolut pÄ den ocksÄ nÀr jag tÀnker pÄ namnet, men mamma Àlskar Maria Lang och deckare, och namnet lÄter ju lÀtt som att det passar bÀgge könen sÄ jag sa genast tummen upp till det namnet :D
 
Mia Muscato (med reservation för stavningen..) Àr litr bubbligt, sött och lÀttdrucket. Inte dyrt och inte sÄ hög alkoholhalt, om jag minns rÀtt. Tips! :laugh:
Tack! Jag noterar!
Jag tittade pÄ denna, sökte helt enkelt pÄ det sötaste jag kunde hitta :rofl: Om jag hade bara kunnat lita pÄ att jag hade tyckt om det sÄ hade priset inte spelat nÄgon roll. Men jag törs inte riktigt :cautious:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 622
Tjatter Jag fick en obehaglig kÀnsla nu.. och eftersom jag i min behandling tÀnker att jag inte ska Àta eller ha Ängest utan istÀllet prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att Äka och titta pÄ nÄgot vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • LĂ„st
Tjatter Vi gör oss fĂ€rdiga för lĂ€ggdags! :D Är trött och katten Alice vĂ€ntar pĂ„ att vi ska lĂ€gga oss i sĂ€ngen sĂ„ att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp