Uj mitt huvud . MÀrks att man inte Àr van att plugga pÄ distans och tÀnka pÄ att lÀgga in regelbundna pauser....Och sÄ kÀnns det lite rörigt innan man fÄtt grepp pÄ upplÀgget men det kommer mer och mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det ocksÄ Àr sÄ att man klÀmmer in sÄ mycket nÀr man pluggar hemifrÄn.Uj mitt huvud . MÀrks att man inte Àr van att plugga pÄ distans och tÀnka pÄ att lÀgga in regelbundna pauser....Och sÄ kÀnns det lite rörigt innan man fÄtt grepp pÄ upplÀgget men det kommer mer och mer
Ăhh. Det Ă€r Valborg och dĂ„ ska man fira vĂ„ren. Dammsugeriet kan vĂ€nta
Jag tÀnker pÄ torrt vin, jag begrep aldrig hur man kunde beskriva vÀtska som torrt förrÀn jag provade detLÀste vatten i stÀllet för tvÀtten och blev mycket förbryllad
Jag tÀnker pÄ torrt vin, jag begrep aldrig hur man kunde beskriva vÀtska som torrt förrÀn jag provade det
Roligt med nÄgon annan som har ett husdjur med namnet Puck! Mammas tik heter ocksÄ Puck (efter Puck i Maria Langs deckare)Dags att försöka göra klart hemtentan innan 23.59 ikvÀll Katterna Àr pÄ balkongen i solen. En sitter pÄ rÀcket och den andra ligger i stolen. Puck Àr lycklig för husse Àr hemma igen efter jobbet och dÄ mÄste han springa runt runt för att uttrycka sin lycka
Tack för pÄminnelsen, min faster heter Valborg, ska gratta pÄ namnsdagenHörni glad Valborg!!
Ledig kvÀll
RÄkade göra en stoor kladdkaka.
Mest som ursÀkt att fÄ Àta vispgrÀdde (sÄ sugen!), men det Àr ju en angenÀm ursÀkt
HÀr kommer de frÄn en midsommarnattsdröm Puck som Àr den lille smÄtt elaka pÄhittiga typen. Haha kattskrÀllet var tvÀrt i mot nÀr han var liten dÀrför blev de PuckRoligt med nÄgon annan som har ett husdjur med namnet Puck! Mammas tik heter ocksÄ Puck (efter Puck i Maria Langs deckare)
GOTTĂ h, jag kan ju baka en citronkladdkaka ju! Tackarrr!
Jag tittade pÄ det sötaste vita vinet jag kunde hitta pÄ Systembolaget för ett tag sedan och funderade pÄ att testa det. Jag gillar lÀsk och sÄna söta drycker men Àr inte förtjust i alkoholsmaken.à h, en riktigt torr fin smördoftande chardonnay.
(Ogillar nÀstan alla söta vita viner sÄ det Àr tur att de finns sÄ mÄnga njutningsfulla torra vÀtskor i vinformat)
Jag tittade pÄ det sötaste vita vinet jag kunde hitta pÄ Systembolaget för ett tag sedan och funderade pÄ att testa det. Jag gillar lÀsk och sÄna söta drycker men Àr inte förtjust i alkoholsmaken.
Jag vill bara hitta nÄgot vin som jag faktiskt kan dricka och tycka om
Jag tÀnker absolut pÄ den ocksÄ nÀr jag tÀnker pÄ namnet, men mamma Àlskar Maria Lang och deckare, och namnet lÄter ju lÀtt som att det passar bÀgge könen sÄ jag sa genast tummen upp till det namnetHÀr kommer de frÄn en midsommarnattsdröm Puck som Àr den lille smÄtt elaka pÄhittiga typen. Haha kattskrÀllet var tvÀrt i mot nÀr han var liten dÀrför blev de Puck
Tack! Jag noterar!Mia Muscato (med reservation för stavningen..) Àr litr bubbligt, sött och lÀttdrucket. Inte dyrt och inte sÄ hög alkoholhalt, om jag minns rÀtt. Tips!