Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kill me now.
Jag lyssnar till Meat Loaf, Paradise by the Dashboard Light Vad har youtube för mystisk algoritm som föreslår nya videos?
Du reagerar inte på typ björkpollen? Rejäla halter nu. Hoppas du bara är typ torr och inget virus eller så!Attans. Börjar känna en sträv känsla i halsen. Så jag blir hemma ikväll för säkerhets skull.
Hoppas verkligen det bara är tillfällig förvirring i halsen så jag kan göra saker i helgen iaf. Dessutom får jag besök till veckan och träningar jag inte vill missa..
Usch. Vill inte bli sjuk nu.
Då kan jag rekommendera Jim Steinmans solo LP (han som skrev den)Kill me now.
Jag lyssnar till Meat Loaf, Paradise by the Dashboard Light Vad har youtube för mystisk algoritm som föreslår nya videos?
Nu verkar det ha gått över, så var nog bara torr.Du reagerar inte på typ björkpollen? Rejäla halter nu. Hoppas du bara är typ torr och inget virus eller så!
Du är extremt på de östgötska rekommendationerna som gäller i alla fall när det gäller valborgsfirande.
Tänk att det sitter i såhär 16 år sedan jag lämnade Östergötland
Tyvärr riskerar det att göra att mina föräldrar, bosatta i Östergötland, inte kommer kunna ner hit till dotterns födelsedag. De är dock vaccinerade så det kanske är okej då?
Alltid lika roligt att shoppa.
Fenylbutazon för 2178 kronor
Visa bifogad fil 68692
fackin finally herregud
Hunden brukar väcka mig vid 7.30. Nu väckte jag honom vid 5. Han ror jag skojar.
Katten låg i soffan och öppnade inte ens ögonen förrän jag släppt ut hunden för att kissa. Men han släpade sig upp för att få sina morgondreamies i alla fall.
Själv är jag....död ? Mornar är inte min bästa gren längre.