Det finns statistik på allt å säkert även detta. Pröva med google!Vad dillar du om?
Var finns statistik som visar att många cancerpatienter felbedöms?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns statistik på allt å säkert även detta. Pröva med google!Vad dillar du om?
Var finns statistik som visar att många cancerpatienter felbedöms?
Nej alltså om du kommer med ett påstående så får du faktiskt backa det helt själv. Eftersom du verkar veta att saker är på ett sätt så torde du ju ha en källa att luta dig mot, eller hur?Det finns statistik på allt å säkert även detta. Pröva med google!
Vilken information? Att em-pirre är bäst i klassen på att läsa ultraljud eller att många cancerpatienter initialt felbedöms av den församlade läkarkåren?
Det sistnämnda är ju tyvärr ett vedertaget faktum som många kan vittna om Men det finns säkert statistik på det någonstans.
Om nu statistiken är så viktig för dig är det ju fritt fram att googla. Gjorde precis själv en snabb sökning på google och fick upp miljarders med träffar om missade cancerdiagnoser i bägge riktningar!Jag känner mig skeptisk till att det är något som hänt åt många, skulle nog gärna se källa på det.
När jag hade en knöl i bröstet så sa redan läkaren som kände på den att det antagligen är en ofarlig cysta, att cancerknölar oftast känns annorlunda, men att det självklart skulle tas mammografi och ultraljud för säkerhetsskull.
Ultraljudsläkaren kunde sedan bekräfta att det var ofarliga, vätskefyllda cystor (tydligen väldigt vanligt) som skulle försvinna av sig självt, och gör de inte det och de blir ömma så tömmer de dem.
De försvann av sig själv efter mensen.
Om du helt missat att folk feldiagnosticerats gällande cancer är det faktiskt inte mitt problemNej alltså om du kommer med ett påstående så får du faktiskt backa det helt själv. Eftersom du verkar veta att saker är på ett sätt så torde du ju ha en källa att luta dig mot, eller hur?
Alltså pratade vi inte om att utesluta bröstcancer via ultraljud?Eftersom google nu tydligen inte fungerar för några av användarna så här lite hjälp på traven gällande missad cancer och här om Elliot 18 eller mannen som inte hade artros..
Eftersom google nu tydligen inte fungerar för några av användarna så här lite hjälp på traven gällande missad cancer och här om Elliot 18 eller mannen som inte hade artros..
Eftersom google nu tydligen inte fungerar för några av användarna så här lite hjälp på traven gällande missad cancer och här om Elliot 18 eller mannen som inte hade artros..