Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Efter att mitt vikariat tog slut i oktober har jag sökt nytt arbete. Tyvärr finns det inte så mycket jobb inom min utbildning att söka...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: gulan
·
IT & mobiler Någon som är duktig på sådant här och kan ha någon tanke om vad som är fel? Når jag ska kopiera över bilder från kameran till datorn så...
Svar
17
· Visningar
1 056
Senast: Photografen
·
Samhälle https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ar-sa-klart-valdigt-olyckligt-pa-alla-vis/ What the ever fucking hell?!? Hur kan...
2
Svar
26
· Visningar
2 568
Mat Ja, det är min fråga. Ett färdigt hårdkokt ägg, hur länge brukar det hålla sig i kylskåpet? 🤔
Svar
15
· Visningar
2 819
Senast: cewe
·
Mat Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: gul_zebra
·
Fritid Du hittar det här: https://www.bukefalos.se/forums/dagbok.86/ Eller under Övrigt i menyn.
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: Millicent
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Har börjat gå igenom källaren inför flytt och jösses vad mycket man sparar på som man tror är bra att ha....:D Har varit flera vändor...
2
Svar
32
· Visningar
2 191
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har en Samsung S9. Det finns en epost-app i den, där jag har både mina hotmail- och min gmail-meddelanden. Jag får mejl till båda...
Svar
7
· Visningar
608
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Vi är ett gäng som yogade på riktigt bra med en 30-dagars-utmaning i november/december, och jag tänkte köra igång en ny med början 1...
15 16 17
Svar
336
· Visningar
9 754
Senast: 95johsv
·
IT & mobiler Jag har en ny dator, och behöver ett videoredigeringsprogram. Förut har jag haft Windows Movie Maker, och det duger gott åt mig. Nån som...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: Milene
·
  • Låst
Tjatter Fortsätter här då förra tråden blev full. @athena_arabians jag hade förväntat mig dig som blond med halvlångt, lite lockigt hår och...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
302 022
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Men man har altfor lag temperature. Vad ar aldeles for lag temperatur? Jag mater antingen "low" pa min digitala termometer eller 35*C...
Svar
18
· Visningar
1 587
Senast: Åsa A
·
Skola & Jobb Mitt jobb har precis gått ut med att vi ska ha (frivillig) live online-dansundervisning med någon "kändis" från Let's Dance en gång i...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 522
Senast: Blimblom
·
Relationer Är det någonsom har läst (eller lyssnat på för all del) "Kärlekens fem språk" av Gary Chapman och har lust att diskutera den? Har ni...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Misstänker att jag har åkt på det då jag har en knöl i ena bröstet som inte fanns där för en vecka sedan och som gör ont och är rejält...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag är innerligt trött på mitt jobb, det passar inte mig alls egentligen och även om jag sas kan utföra det när jag är på plats, så drar...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb I "Vad har ditt jobb gjort under Corona" nämnde någon de dagliga morgonmötena, och jag vill gärna ha lite perspektiv från Buke. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 820
Senast: lingonben
·
Hemmet Det här är möjligtvis världens dummaste fråga, men jag står handfallen och vet inte vad tusan jag ska göra? Jag har en tom sojaflaska i...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Unafraid
·
Hemmet Har fastnat lite på alla dessa ”en plats på landet” ”en plats i solen” osv, och blir lika förundrad över planlösningen varenda gång! O_o...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 406
Senast: Blimblom
·
Hemmet Mitt huvud snurrar sedan några veckor... Sambon och jag hyr ett hus som vi blivit erbjudna att köpa "as is" utan mäklare inblandad som...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp