YoutubeVar hittas de andra länders bidrag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
YoutubeVar hittas de andra länders bidrag?
Det fattar jag såklart, menade mer att det är det enda jag på något vis känner att jag kan stå för att jag gillar av alla bidrag i Eurovision (och melodifestivalen) under alla år. Typ. Kan kanske ha glömt något!Det är ju av de svenska bidragen i Eurovision. Jag har inte gillat alla andra men kunnat stå för bidraget ändå
Det är det många som gör. Jag tror dock att det till stor del handlar mycket om personen Tusse också.
Fast visst blir det väl någon typ av eurovision i år ?Ja självklart är det en kombination. Men jag tycker han sjunger bra och jag gillar låten. Tror det kan gå bra i Eurovision om det nu blir något vill säga.
Ja självklart är det en kombination. Men jag tycker han sjunger bra och jag gillar låten. Tror det kan gå bra i Eurovision om det nu blir något vill säga.
Haha, jag hade samma känsla. "Ni kan inte ANDAS på varann på det sättet ju! "Och allt jag kan tänka är att - herregud - det DÄR var verkligen ingen corona-säker omfamning mellan Tusse och Eric Saade.....
Ja, om man roar sig med att summera de poäng som delas ut. Är man för lat för det (och inte ens orkar fundera på hur många poäng det är som ska fördelas) så blir det en överraskning...För att den spänningen ska hålla i sig måste man göra konstpaus med två oredovisade poäng. Nu visste man att Tusse skulle få 96 poäng.
Ja, om man roar sig med att summera de poäng som delas ut. Är man för lat för det (och inte ens orkar fundera på hur många poäng det är som ska fördelas) så blir det en överraskning...
Jag tyckte det var skitkasst. Man hörde ju inte ens vilken låt det var.
Nej usch sitter INTE och räknar, då blir det inte lika spännande!Jag kan ju tycka att man får utgå från att de mest intresserade räknar. Framförallt borde deltagarna och deras respektive crew göra det
Varför skulle det vara farligt?Haha, jag hade samma känsla. "Ni kan inte ANDAS på varann på det sättet ju! "
Ja det blir ESC ! Utan publik dock!Äntligen vann en bra låt och person, så för första gången på länge är det värt att se Eurovision (om det blir).
Nej usch sitter INTE och räknar, då blir det inte lika spännande!
Pandemin?Varför skulle det vara farligt?
De höll inte något som helst avstånd, vilket väl inte anses vara särskilt corona-säkert?Varför skulle det vara farligt?
eller se dem här Eurovision Song Contest 2021 - YouTube