Om Tusse vinner, vilket jag befarar, så blir det tredje gången jag inte kan vara stolt över Sveriges bidrag
Ja smaken är ju olika jag tycker den är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om Tusse vinner, vilket jag befarar, så blir det tredje gången jag inte kan vara stolt över Sveriges bidrag
Jag gillar att se att killen KAN sjunga trots att han är "all over the place" mentalt !
Det bådar för ett bra uppträdande även i eurovision..
Starkt gjort ...
Ja det är faktiskt kul när dom går nerifrån o upp istället för minst till högst poäng så man har liksom ingen aning vad dom sista det står mellan får för poäng . Fast nu visste man ändå att Tusse skulle få höga poäng
Ja smaken är ju olika jag tycker den är bra.
Blir nyfiken, vilka andra bidrag har du inte varit stolt över?Om Tusse vinner, vilket jag befarar, så blir det tredje gången jag inte kan vara stolt över Sveriges bidrag
Tja, Tusse är säkert en trevlig och bra person och de internationella rösterna verkar ju tala för att låten funkar alldeles oavsett. Så jag hoppas det går bra i ESC, men personligen är jag rätt likgiltig till låten och numret.
Blir nyfiken, vilka andra bidrag har du inte varit stolt över?
Ändå ganska få! Inte riktigt en melloperson (men kollar uppenbarligen ändå, haha). Och det enda bidraget jag gillat på riktigt är Hataris bidrag i Eurovision för några år sedan.@Lillgrådis
Anna Bergendahl - This is my life och Benjamin Ingrosso - Dance you off.
Jag tål inte de låtarna och, framförallt i ett fall, artisterna.
Gillar absolut Tusses låt men håller helt med dig om dessa 2 dom va inga låtar som föll mig i smaken o skulle inte skickas iväg . Fast precis som du så e jag inte förtjust i dom 2 överlag heller@Lillgrådis
@Lillgrådis
Om man kan se dom redan nu har jag ingen aning om. Men dom brukar ju ha program på 1an om dom lite längre framVar hittas de andra länders bidrag?
Ändå ganska få! Inte riktigt en melloperson (men kollar uppenbarligen ändå, haha). Och det enda bidraget jag gillat på riktigt är Hataris bidrag i Eurovision för några år sedan.
Jo jag tänkte mer om det fanns något redan nuOm man kan se dom redan nu har jag ingen aning om. Men dom brukar ju ha program på 1an om dom lite längre fram
Dance you off var också i mitt ”likgiltighetsfack”. Samt Robin Bengtssons låt, minns inte ens vad den hette. Och några till. Eric Saades Popular var jag aldrig såld på heller. This is my life kommer jag knappt ihåg vad jag tyckte om så troligen åt det hållet på den med. Men det gick ju placeringsmässigt ganska bra för de flesta av dem ändå.