Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter 👻 Fick den här länken skickad till mig. Visste inte om jag skulle posta den på allmänt eller barn men det handlar ju inte i första...
Svar
13
· Visningar
2 286
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Vissa saker är svåra att googla sig fram till, som t.ex om det finns någon bra inpackning som kan hjälpa både torr hårbotten och...
Svar
6
· Visningar
512
Senast: ameo
·
Fritid Ska fota en barn och syskonfotografering i morgon, familjen bor i Glanshammar och jag i Fellingsbro. Men har dålig koll på området och...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Är på väg ut till frysen för att se om jag har någon regnbågslax. Jag blev sugen på varmrökt sådan till middag :d 100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
82 654
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej bästa Buke, jag skulle behöva hjälp att reda ut lite tankar om utredning eller inte. När jag gick igenom en svårare depression för... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 825
Senast: Voeux
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 589
Mat Det här kanske inte förtjänade en egen tråd egentligen men var lite osäker på var jag skulle ställa frågan. Kanske skulle vi haft en...
Svar
14
· Visningar
1 676
Senast: sjoberga
·
Fritid Kan man se vem som valt att avfölja en?
Svar
5
· Visningar
539
  • Låst
Hemmet hej allihopa! efter att ha luskat runt ett tag här utan konto och utan att posta något så känns det dags, vet att det kanske är lite...
Svar
2
· Visningar
431
Trädgård & Växter Vad är det för träd? Försökte googla lite men gick bet. Fröna blir vitt fluff sen som brukar samlas på marken. Fler bilder i nästa inlägg.
Svar
10
· Visningar
703
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Har i många år haft det, blev lite bättre när jag fick ny bettskena, men nu är det dubbelt upp. Trodde det hängde ihop med min "skadade"... 2
Svar
21
· Visningar
1 344
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag känner mig smått desperat. Jag har under de senaste kanske 2-3 månaderna fått problem med krampbesvär. Det har allt eftersom ökat i...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag följer, naturligtvis med ödmjukhet och vetskap om att jag har noll insikt, tankarna kring kön och hur det påverkar människor... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 480
Senast: Nahar
·
Hemmet Jag har en spishäll som sätts igång med touch. Katten vill ständigt upp på spisen, och härom dagen lyckades hon låsa upp barnlåset. Jag...
Svar
18
· Visningar
5 107
Senast: MJLee
·
Samhälle Hur gör man, rent praktiskt, för att konvertera till en annan religion? Går in på pastorsexpeditionen och talar om vilken religion man... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 898
Senast: Ramona
·
Hemmet I den här tråden tänkte jag vi kunde dela med oss av vilka överblivna ingredienser vi har och få tips på maträtter. Helt enkelt hjälpas... 2
Svar
29
· Visningar
1 952
Juridik & Ekonomi Jag skäms över att inte kunna hantera pengar så bra! Håller på skriver Upp varenda utgift den här månaden och det går överstyr! Jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 552
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har sedan tonåren velat ha på mig bikini med "vanlig" skärning när jag badar, men känner mig inte bekväm med synligt hår utanför... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 337
Senast: Gandalf
·
Mat Jag har inget roligt inplanerat i helgen, på lördag ska det regna. Sååå jag tänker provsmaka godsaker! Med lite inspiration från en vän... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 052
Senast: Zinfernia
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 745
Senast: Uttern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka