Almond Seasalt, Pecan och 70 %. Vet inte om det kommit nån mer nu? Men icke veganska heter Milk nånting och veganska Dark nånting (vet inte om det alltid stämmer). Älskade dessa för några år sedan men inte längre.Visste inte att det fanns vegansk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Almond Seasalt, Pecan och 70 %. Vet inte om det kommit nån mer nu? Men icke veganska heter Milk nånting och veganska Dark nånting (vet inte om det alltid stämmer). Älskade dessa för några år sedan men inte längre.Visste inte att det fanns vegansk![]()
Hallon och citron?! Det lät helt galet gott ju! Måste hålla utkik efter den...Nu kom jag på! Visserligen har jag bara sett den här på apoteket men den är helt otroligt godekorrens ekologiska choklad med smak av hallon och citron
....Jag är väldigt sugen på choklad, var dumt jag inte tänkte på att köpa när jag var på affärenMen ska gå en sväng imorgon och hoppas min ica-butik tagit in den nya Marabou med kaffe och kokos
![]()
Den är galet god! Köp 2 är min rekommendation, den försvinner snabbtHallon och citron?! Det lät helt galet gott ju! Måste hålla utkik efter den...
Japp! Stod och tittade på den igårMen, nu till en oerhört viktig fråga: har ni Marabou fudge havssalt i era butiker? Den är BORTA här!! De har inte ens en tom plats i hyllan för den![]()
Här uppe finns den ocksåMen, nu till en oerhört viktig fråga: har ni Marabou fudge havssalt i era butiker? Den är BORTA här!! De har inte ens en tom plats i hyllan för den![]()
Åh, då måste jag googla runt om se om den finns online! Här i butiken blev jag paff bara när de tog in den icke-veganskaAlmond Seasalt, Pecan och 70 %. Vet inte om det kommit nån mer nu? Men icke veganska heter Milk nånting och veganska Dark nånting (vet inte om det alltid stämmer). Älskade dessa för några år sedan men inte längre.
Åh, den till höger är jag väldigt nyfiken på!Tack tråden!
Visa bifogad fil 69594
Jag provsmakade Marabou popcorn förra helgen. Föll pladask!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marabou Brownie, Kokos & kaffe såklart!HUR GOD SOM HELST!
Alla tre var goda, gillade särskilt creme brulee, den hade jag nog inte köpt om det inte vore för den här tråden.Tack tråden!
Visa bifogad fil 69594
Va? Kände du ens kaffesmak? Jag har ätit en och en halv chokladkaka nu av den sorten, hade det inte stått på förpackningen hade jag inte ens fattat att den skulle smaka det och då dricker jag ändå inte kaffeAlltså, jag var skeptisk, men mums
En bit slank ner, gillar inte kaffe![]()