Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har ett soffinköp i planerna den här månaden. Och nu har jag mätt (och insett att jag har för liten lägenhet :D ) att den är lång! Den...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 142
Senast: MiaMia
·
Hemmet Vi skall kakla ett badrum. Det är långt och smalt. Vi har inte tänkt annat än att kaklet som är rektangulärt skulle ligga vågrätt. Nu va...
Svar
13
· Visningar
804
Senast: mars
·
Samhälle Vilket nummer ringer man? Svara snabbt och rätt. https://112utmaningen.se/
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 095
Mat Nu när jag är mammaledig gillar jag att fika på eftermiddagen. Efterlyser gott fika som är lite nyttigare än bullar och kakor! Jag är...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 271
Senast: Pilot
·
Relationer Hej. Jag känner mig helt jävla galen. Mina föräldrar säger att jag inte ska lita på de få människor jag anförtrott mig till. Min mamma...
Svar
6
· Visningar
1 381
IT & mobiler Hej alla! Ni som kan Word; jag har sökt på ett ord i mitt Word-dokument och det finns x antal av det. Jag kan markera dem, men...
Svar
7
· Visningar
759
Fritid Som glad amatör och nybliven skidägare började jag kolla upp det här med glidvalla. Valla med fluor går bort för mig såklart, jag har...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 069
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag ville inte kapa tråden om gult. Vilka färger väljer ni på inredning, kläder, etc? Är det samma färgskala eller skiljer det sig...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 099
Kläder & Bli fin Var ska jag leta efter strumpor i storlek 42, svarta, inte för tjocka med skaft som når strax över fotknölen. Det finns massor av...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: MiaMia
·
Samhälle En vegansk semla framröstades som godaste semla. Arla avbröt omröstningen i förtid...
2
Svar
31
· Visningar
2 470
Senast: Mumma
·
Mat Jag tänkte försöka utesluta FODMAPs i min mat, men jag hittar inga bra recept. Google är inte till någon hjälp tycker jag. Jag äter...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 185
Senast: monster1
·
  • Låst
Tjatter Hoppas jag fick siffrorna rätt :cautious:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
75 681
Senast: EZMK
·
  • Låst
Tjatter Gamla tråden blev full så vi fortsätter med en ny tråd. :)
97 98 99
Svar
1 963
· Visningar
133 838
Senast: Rosett
·
Svar
37
· Visningar
1 165
Senast: sthu
·
Hemmet Vi kommer att renovera ett av badrummen i år. Det jag undrar över är detta med dubbla handfat.det verkar vara väldigt populärt även i...
2
Svar
32
· Visningar
2 164
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Surfa in på http://adssettings.google.com/ och se vad Google ”vet” om dig. För mig var det mesta ganska rätt. Helt fel var...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 989
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Mina sidor på 1177 är en fantastisk uppfinning. Men är det någon som vet hur man gör när det blir fel? Jag har fått ett meddelande att...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Vänder mig nu till det stora bukeoraklet! :bow: Är just nu i förhandlingar med banken gällande ränta på ett bolån. Jag ska ta ett bolån...
2
Svar
30
· Visningar
2 166
Senast: tanten
·
Relationer Socialtjänsten kan inte hjälpa mig eftersom jag bor kvar här. Jag har inte berättat om våldet för att han har en dotter varannan vecka...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
15 664
Kropp & Själ Jag sitter och läser in mig på sekulära livsåskådningar och tycker att det som finns är väldigt tunt samtidigt så har jag själv väldigt...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
4 432
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp