Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
I flera år har jag kämpat mot främst vanligt gräs i mina jordgubbsland. Jag orkar inte mer! Det går liksom inte att rensa bort om jag...
Skola & Jobb
Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :)
Dock är jag också anställd, och...
Juridik & Ekonomi
Blir galen på min nya chef. Har försökt att få ta ut ledighet i god tid dvs 3 månader innan. Chefen väntar in i det sista med besked...
Trädgård & Växter
Någon som har exempel på minidamm där man använt sig av murartunnor. Alltså de där svarta som man har som vattenkar till hästar.
/Lizzie
Kropp & Själ
Kort fråga, kan man göra något eller? Jag fick knottrig panna i samband med covid och det har inte lagt sig trots att jag nu varit frisk...
Juridik & Ekonomi
Ett av mina bolag som jag har aktier i har gjort en aktiesplit med 4:1 . Några mer erfarna börssparare här som kan säga om det är bra...
Trädgård & Växter
Jag och min make håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi började med träddäck för ett par år sedan och förra året fick på ett...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Hundavel & Ras Fast... det känns lite fisförnämt?
Den som för första gången i livet ska skaffa valp och inte är "hundmänniska" är det enkelt att hitta...
Ekonomi & Juridik sjukt! Jag undrar verkligen hur det kan vara sån skillnad, för vi bodde förut i Marks kommun och haft hästen i Borås kommun. Kan nämna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.