Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Efter att ha läst den mycket intressanta tråden om fönsterbyte så funderar jag över ytterdörrar. Vi har en enplansvilla från -86 och där...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: vilde
·
Juridik & Ekonomi Någon som har erfarenhet av att ha drivit ett småmål? Vad kostade det dig? Vann du?
2
Svar
25
· Visningar
2 342
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Ni vet de där klyschorna: Tiden går fortare när man blir äldre. Barnen blir stora på nolltid. Jisses så sanna de är... Iaf i mitt liv...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: sassiball
·
Skola & Jobb Skummade precis en artikel på DN (Så ska astronauterna kunna hålla sams hela vägen till Mars) , där det bland annat står så här: "På en...
2
Svar
29
· Visningar
1 551
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Hej! Jag pluggade fram till december på komvux, och har endast småjobbat i korta perioder mellan lite studieuppehåll för att orka kämpa...
2
Svar
33
· Visningar
2 120
Senast: Vindöld
·
Relationer En person (bekant, ej vän eller närstående) du inte träffat på minst 3-4 år, och inte heller pratat med under den tiden, skickar sms:et...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 068
Senast: Görel
·
Hemmet Jag känner ett behov av nya köksgardiner. Men det står helt still, jag vet inte hur jag vill ha det. Inspirera mig! Såhär ser det ut...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: sthu
·
Samhälle Mycket intressant utveckling i Norge, där man nu föreslår att undanta mindre innehav av narkotika och bruk från straffrättsliga...
Svar
17
· Visningar
788
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 101
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Kan man få finnar på insidan av dom yttre blygdläpparna?
Svar
15
· Visningar
3 965
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har tydligen fått det, sekundärt efter en annan grej. Både han som ulade och min sjukgymnast är ense om att jag är för gammal...
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag har varit på studiebesök för en arbetsmarknadsutbildning idag. Vill man gå utbildningen så fortsätter ens a-kassedagar att ticka på...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 086
Senast: Wille
·
Hemmet Jag har hamnat i något slags ommålningsrus som började under långledigheten i julas. Då bestämde jag mig för att måla om en garderob i...
Svar
12
· Visningar
1 431
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske, men jag fick i höstas en utmattning som gjorde att jag blev sjukskriven i nästan två månader. Jag har sedan...
2
Svar
27
· Visningar
1 918
Senast: Tassa
·
IT & mobiler Jag använder Runkeeper för att logga mina promenader men har störande problem med gps-en. Den hittar mig inte när jag startar appen...
2
Svar
24
· Visningar
1 065
Senast: MCP
·
Kläder & Bli fin Jag vet inte om en sån här tråd är okej, men jag har letat efter svarta jeggings/leggings i evigheter! Vill ha några som, trots att det...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Eloise
·
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 876
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av perioral dermatit? För ca 2 månader sedan fick jag röda utslag runt munnen. Efter ett tag dök utslagen även...
2
Svar
38
· Visningar
5 221
Senast: Modest
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 755
Senast: Voeux
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Idag hämtade jag posten och jag får två ICA reklamblad i posten då jag bor mellan två affärer. Det ena bladet har en bild på handlaren...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp