Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Är i stort behov av lite tips på blommor :) Jag planerar att så blommor bakom vår parkering. Det är söderläge, ingen skugga men ett...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: Nahar
·
Hemmet Nån som har Google home och är nöjd? Lite sugen på det, mest för att spela musik, radio plus att jag googlar flera gånger om dagen och...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Monkie
·
Tjatter Börjar alldeles strax på SVT1. Hoppas på roliga test och många skratt, ska ni titta? :banana:
2
Svar
30
· Visningar
2 510
Senast: Bison
·
Tjatter Finns det sånger som handlar om män, som nämner ett mansnamn? Det finns ju dröser med sånger om kvinnor, tex Mauro Scoccos Sara.
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 261
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej! Om någon har på något sätt fått sin blefarit under kontroll, snälla skriv här! Är rätt desperat. Har haft problem med blefarit...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Narcissa
·
Mat Halvt skojsam, halvt desperat tråd :D! Jag har sen barnsben ätit Kinapuffar/Kinasnacks i parti och minut. Mitt absoluta favoritgodis...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
9 758
Senast: Halcyon
·
Kultur Med tanke på tråden om sångtexter med mansnamn och att jag hörde en hästrelaterad låt igår tänkte jag att det kunde vara läge att starta...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 792
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Jag ska skaffa lite fler växter inomhus och tar gärna emot tips. De behöver vara tåliga, genom åren har jag tagit livet av det mesta...
Svar
10
· Visningar
831
R
Kropp & Själ Alltså hjälp. Jag står på väntelista för att få min fot opererad pga hallux valgus. Senaste veckan har jag dessutom börjat få enormt...
Svar
12
· Visningar
795
Senast: Miks
·
Skola & Jobb Jag har funderingar på att starta med mathantverk vid sidan av mitt ordinarie jobb, men vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag har lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 470
Senast: Fruentimber
·
Hemmet Jag håller på att bli skogstokig. Mina fönster tjuter! :arghh: Har kommit fram till att det måste vara gummilisterna som inte sluter...
Svar
1
· Visningar
359
Fritid Nån som bor i Växjö och kan hjälpa mig med en grej..? En tjej jag jobbar åt vill köpa en sak från Hööks i Växjö (finns bara kvar där)...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Milene
·
Kropp & Själ Efter att ha läst den andra tråden med fotproblem så tar jag mig mod till och skapar en egen tråd. Någon som varit med om att trampdynan...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Robina
·
Juridik & Ekonomi Har en fråga till er allsmäktiga! Jag har huslån, huslånet dras den 25 varje månad då jag fått lön då, dvs så dras det direkt så jag...
Svar
7
· Visningar
1 802
Samhälle Jag fortsätter i off-topicspåret om geografiska namn, deras uttal och eventuella försvenskning. Vitryssland. Ska numera heta Belarus...
2
Svar
22
· Visningar
1 228
Senast: Lingon
·
Hemmet Det gick snabbt utför från min "måla om köksluckor"-tråd. :D Tänkte att ska jag ändå måla om luckorna borde jag ju lägga in ett nytt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 489
Kropp & Själ Nu behöver jag er expertis för jag har ingen koll alls på var jag ska vända mig 😔 Behöver tips på stabila löparskor. De jag har nu...
Svar
6
· Visningar
478
Senast: TinyWiny
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 786
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Min anställning kommer att sluta i slutet på mars. Jag har bett om ett arbetsbetyg från min chef (intygen ordnar en avdelning på jobbet)...
2
Svar
23
· Visningar
1 821
Senast: MiaMia
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Viktigare än smörtråden eller något annat ni har läst här på buke ... Hur kan så många i världen ha så fel?? 🤯 Hur vill ni sova?? Vad...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 283
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp