Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 017
Senast: ameo
·
Hemmet Den nya divanen känns lite lägre än förra, är lite orolig att Totte ska tycka det är jobbigt att ta sig upp... plus att jag tänker att...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag går just nu en utbildning inom naturbruk med inriktning trädgård och anläggning. Vi ska lära oss om växter, anläggning och hur man...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Ninnurur
·
Samhälle Vad, förutom samtal från telefonförsäljare eller liknande, kan ett samtal från ett callcenter handla om? Jag svarar väldigt sällan på...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: mysboll
·
Skola & Jobb Är det någon som fått besked om återbetalning pga för hög inkomst någon gång och vet ungefär när det kommer? Jag vet att det ska komma...
2
Svar
20
· Visningar
1 437
Senast: Casteloro
·
IT & mobiler Det har börjat dyka upp väldigt aggresiv reklam från något som heter BigBuy på min mobbe (pop-up annonser för all möjlig skit). Jag har...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: Nahar
·
Hemmet Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: Nebraska
·
Kultur Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: aiquen
·
Relationer Tog en promenad nu på kvällen och hör då två damer samtala. Den ena damen säger då till den andra. ” Jag gillar inte nyrika” och får...
Svar
17
· Visningar
1 803
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Tjoho! Jag vågade och med lite googling tror jag det blev rätt. Altså på riktigt tråd nummer 125... om absolut ingenting. Undrar hur...
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
75 693
Senast: Sryoqwe
·
IT & mobiler Jag skulle logga in på 1177, men läste att man från och med nu behövde något som hette FrejaeID? Vad är det? Jag har aldrig stött på...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: lingonben
·
Mat Har ni ätit någon massipantåta idag 😎
2
Svar
29
· Visningar
1 438
Kropp & Själ Igår skulle jag ha haft en Skype-date med en av mina bästa vänner. Jag vaknade dock helt på fel sida och känslan av hopplöshet som...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 742
IT & mobiler Är det någon här som driver en webshop och kan rekommendera ett bra fungerande script? Nuvarande webshop är Wordpress - som jag kan...
Svar
6
· Visningar
358
Kropp & Själ ”Du behöver energi och näring för att leva, växa och må bra. Det är mat och dryck som ger dig det. Du behöver äta för att kroppen ska...
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Buke som alltid har kunskap och kloka tankar. Kan ni hjälpa mig med lite svar och allmänna reflektioner kring detta. Finns det fler...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Nahar
·
Fordon Är det någon här som äger en elbil? Eller leasar en kanske? Vi börjar fundera på en 2a bil hemma och maken är inne på elbil. Rent...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: nejlica
·
Fordon Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta. Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa...
Svar
13
· Visningar
779
Senast: Petronilla
·
Hemmet Vad har ni för dunderkurer mot ingrodd kalk? Vi har extrema kalkavlagringar runt avloppshålet i badkaret och de går inte bort oavset...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: tanten
·
Tjatter Min är nog sängen. Skönt att gosa ner sig i rena lakan och zzzzova. :)
2 3
Svar
41
· Visningar
2 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp