Vilken är eran bästa/mest användbara ägodel och varför?

Jag måste nog säga att mitt bästa köp jag gjort är nog min ledramp till bilen för 1000 kr. Jag bor ute i skogen och kör mycket på lantvägar, den är ovärdelig när det är vinter och skitmörkt ute. Såpass bra att om jag kör med andra så låter de mig alltid köra först för att jag har bäst helljus :D
 
Jag måste nog säga att mitt bästa köp jag gjort är nog min ledramp till bilen för 1000 kr. Jag bor ute i skogen och kör mycket på lantvägar, den är ovärdelig när det är vinter och skitmörkt ute. Såpass bra att om jag kör med andra så låter de mig alltid köra först för att jag har bäst helljus :D

Jag är glad i min LED-ramp också. Det är en himla skillnad verkligen.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 901
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 767
Senast: geting
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 954
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 225
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp