Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har fått för mig att jag vill lära mig lite spanska och har anmält mig till en distanskurs hos Komvux. När jag var yngre avskydde...
2
Svar
33
· Visningar
2 639
Senast: Kilauea
·
Hemmet Eller är det bara något lokalt? En stor mäklare på orten lägger endast ut ett fåtal objekt på hemnet. Ytterligare en del finns på deras...
2
Svar
22
· Visningar
2 483
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Jag lyssnar ofta på radio via datorn. Något som slagit mig är att reklamen är lokal, d.v.s. jag får höra reklam från företag som finns i...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Wille
·
Tjatter Hej Jag vill hota tranor så om du vet var du har sett tranor nyligen kan du skriva en tråd här!
2 3
Svar
48
· Visningar
3 037
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Känner mig hopplöst oupplyst, men finns de inte kvar längre? Tänkte köpa igår men hittade ingenstans. Sökte jag på diklofenak som...
Svar
18
· Visningar
976
Senast: DarkInNight
·
Relationer @Zinfernia inlägg i dejtingtråden fick mig att tänka på konstiga komplimanger. För en handfull år sedan så utbrast en bekant "Men, du...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
19 684
Senast: Sporthorse
·
Fritid I juli ska jag fjällvandra med en kompis och våra hundar. Jag vill ha med mig jordnötssmör och bröd till frukost, men inte bära en...
2
Svar
23
· Visningar
3 624
Hemmet Har lagt ut begagnat köksbord och 4 stolar till försäljning. Allt i bra skick, fint bord inga fläckar eller skador och klädda stolar...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 157
Senast: Diabetikern
·
Fritid Någon här som behöver en podd eller liknande för att kunna somna? Vad använder ni för hörlurar? Jag lyssnar på samma podd om jag vaknar...
2
Svar
22
· Visningar
2 282
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Alltså vad är detta?!? VARJE dag får jag flera "requests" i min meddelandeinkorg på instagram, där jag bjuds in till chat-grupper - som...
2
Svar
21
· Visningar
1 904
Senast: Red_Chili
·
Kultur Vad tror ni om årets säsong? * Jenny *
2
Svar
27
· Visningar
1 866
Senast: Sporthorse
·
Tjatter När jag var liten så berättade min farmor sagor för mig. Det här var ca -90-92. Jag har två sagor jag skulle vilja få tag på (alltså...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Roxer
·
Kropp & Själ Jag ska boka hår och smink för bröllop, hittade en jag gillade som tog 1100 för att locka håret (ska göra en superenkel uppsättning så...
2
Svar
21
· Visningar
2 219
Senast: Linn-Nora
·
Hemmet Har hittat ett så fint badkar till ett bra pris. Som högst är badkaret 59 cm och vår badrumsdörr är bara 60 cm bred (de tog inte precis...
2
Svar
23
· Visningar
1 424
Senast: vilde
·
Relationer Någon som sitter på tips på liten fin bröllopslokal i göteborgsområdet? Max 10 mil från Göteborgs helst närmare. Eftersom det troligtvis...
2
Svar
22
· Visningar
1 805
Senast: hoppsann
·
Mat Jag blev lite inspirerad av tråden om stuvade makaroner. :D Som rubriken antyder - vad minns ni att ni åt som barn som eventuellt inte...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
11 031
Senast: Jerseyite
·
Mat Bukeoraklet, håller medlemmen "Murphy" på att gifta sig med en person som till synes är helt ifrån Vettet, eller en helt vanlig (men...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
9 153
Senast: Otherside
·
Hemmet Inspirerad av kökstråden frågar jag er nu. Vad önskar ni att ni gjort annorlunda i era badrum?
2
Svar
38
· Visningar
1 848
Senast: Rie
·
Hemmet Hittade inte hantverkstråden (?) så det får bli en enskild tråd. Jag har tänkt installera en ny taklampa med led lampor. Men jag har...
Svar
2
· Visningar
414
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 028
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp