Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För två veckor sen, drygt, var jag magsjuk. Spydde inget, snabbt övergående, men var matt dagen efter självklart. två dagar senare går...
Svar
5
· Visningar
8 436
Senast: nyttnick
·
Mat Hej. Jag glömmer ibland att jag sätter på te och glömmer te, trots att timer larmar och får sedan slänga och göra nytt, då teet ligger...
Svar
4
· Visningar
507
Tjatter Min är nog en korkskruv. Köpte den när jag skulle öppna en gammal vinflaska och hälla ut den. Dricker inte så det är enda gången jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 325
Senast: Rosett
·
Fordon Jag hade velat köpa en ny cykel då min blev stulen. tyvärr ingenstans ha den inomhus om den inte är väldigt lätt för då får jag släpa...
2
Svar
26
· Visningar
2 042
Kropp & Själ Jag vill uppgradera min låda, så ge mig tips. Vad har ni och vad är bra?! Jag köpte för några dagar sedan en från Fifty shades of grey...
Svar
16
· Visningar
2 342
Senast: SiZo
·
Hemmet I höst eller senast nästa år kommer vi att renovera köket och har så smått börjat fundera över vilken stil det ska vara i. En sak är...
2
Svar
33
· Visningar
3 210
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Särbon fyller 50 i påsk. Jag har en plan men skulle vilja ha lite input. Skulle ni ha åkt eller avbokat pga smittläget? När: Från...
2
Svar
20
· Visningar
1 055
Senast: Ajda
·
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Har länge haft problem med ryggen och har sökt hjälp lite här och där. Osteopaten jag var till för några veckor sedan gav min bl.a en...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag ska from imorgon pendla med tåg mellan Västerås och Sthlm och har genom SJs app ett pendlarbiljett från Movingo men jag vet inte hur...
Svar
16
· Visningar
1 295
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag har köpt en gammal mjölkkärna som jag tänkt använda till förvaring. Jag vill inte göra om den men det känns som att den är skitig...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Är det någon på forumet som sökt detta? Jag tycker det står så himla luddigt kring vad som krävs. Det går ju att söka om en har...
Svar
1
· Visningar
406
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Alltså jag behöver hjälp! Jag arbetar 80% för tillfället. Min partner är föräldraledig på 100%. I sommar vill vi båda vara lediga så...
2
Svar
24
· Visningar
6 704
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden ett extrajobb, inte som anställd utan ett samarbete där jag ska fakturera företaget för mitt arbete. Det är ett...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 849
Kropp & Själ Finns det någon här som varit listad som kontaktperson (kan eventuellt kallas något annat) till vuxenpsykiatrin åt någon? En person i...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: Cattis_E
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 675
Senast: lil-sis
·
Fordon O, allvetande Buke! Jag köpte en båt och det följde med en elutombordare, en klen variant från Rusta, status okänd. Jag tänker att den...
Svar
4
· Visningar
519
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är lite trött på min hårfärg. Har väldigt varmt blont hår, nästan lite åt strawberry blonde-hållet men kanske lite mer guldiga toner...
2
Svar
28
· Visningar
3 466
Senast: Blimblom
·
Fritid Blir ju onekligen lite nyfiken på detta trädsovande - hur, när, var, varför...? :D
2 3
Svar
43
· Visningar
2 698
Senast: Acto
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 245
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp