Jag otvättar bilen samt opackar plast från ett hundratal ensilagebalar som MÅSTE förpassas till insamlingen kommande onsdag-torsdag. Oklipper även gräsmattan, men just den saken pga teknisk uheld som de skulle sagt i Danmark.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm. Här hjälper det dagliga regnandet till på ett väldigt effektivt sätt. Jag undviker att klippa plaskblött gräs. Snart är det enda som funkar min gamla lie.Det pallar jag inte just nu, alltså att se det växa igen. Gräset växer 10 cm om dagen känns det som så gräsklippningen är daglig just nu. Men tur att klippt yta bara utgör några procent av totala ytan! (När man är klar så har gräset på första ytan stuckit mot himlen igen och bara att börja om)
Det pallar jag inte just nu, alltså att se det växa igen. Gräset växer 10 cm om dagen känns det som så gräsklippningen är daglig just nu. Men tur att klippt yta bara utgör några procent av totala ytan! (När man är klar så har gräset på första ytan stuckit mot himlen igen och bara att börja om)
Så det vore bra med lite snö?
Torka brukar lösa det
Min gräsklippare är i förvar hos kronofogden så att mitt gräs förblir oklippt är alltså ett myndighetsbeslut
Jag förstår att det hela inte är kul någonstans... men det är ändå ett spännande skäl till att inte klippa!
Jag klipper inte gräs just nu. Istället går hästarna i trädgården och gör det åt mig. Bless them.
Hon har väl andra kvalitéer, kan jag tänka mig? Min gör ett fantastiskt jobb på gården med att hålla mössen borta. Så nöjd med tillvaron är hon också, sedan hon fick egen nyckel (och lucka).Jag har ju bara en katt och hon är inte så behjälplig där
Hon har väl andra kvalitéer, kan jag tänka mig? Min gör ett fantastiskt jobb på gården med att hålla mössen borta. Så nöjd med tillvaron är hon också, sedan hon fick egen nyckel (och lucka).