Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Min granne har råkat ut för sjukdom och i samband med det har en större vattenläcka ignorerats i ett par dygn. Taket i badrummet och...
Kläder & Bli fin
(Mycket viktig tråd!!!!)
Jag har nu accepterat det faktum att mitt numera långa hår inte bara är en fas jag går igenom, utan det verkar...
Skola & Jobb
Jag jobbar mestadels utomhus, i ”hantverksbyxor”, och har aldrig hittat några bekväma. För tio år sedan, före två barn och för ett antal...
Kropp & Själ
Jag undviker att gå till läkare så jag börjar med internet. 60 år fyllda och jag blir bara stelare. Att kravla mig ur sängen på morgonen...
Trädgård & Växter
Är det någon här som orkat och lyckats sätta sig in i vilka regler som gäller om man skulle få för sig att börja sälja lite mer än...
Kropp & Själ
Är det fler än jag som inte tål värme??
Idag är det 23 i skuggan och jag lider 🥴
Håller mig mest inomhus och inväntar svalkan till kvällen 😍
Skola & Jobb
Jag är sjukskriven på deltid, jobbar 75 % just nu pga en utmattning jag fick förra året. Tanken är att jag ska kunna jobba heltid igen i...
Juridik & Ekonomi
Nu ställer jag nog en oerhört dum fråga säkert, men min hjärna är så trött så jag kan inte ta in googlesvaren.
Jag har ett saldo på...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Hundavel & Ras Fast... det känns lite fisförnämt?
Den som för första gången i livet ska skaffa valp och inte är "hundmänniska" är det enkelt att hitta...
Ekonomi & Juridik sjukt! Jag undrar verkligen hur det kan vara sån skillnad, för vi bodde förut i Marks kommun och haft hästen i Borås kommun. Kan nämna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.