Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte profilen. Den är fel i både stil och material.@MiaMia ja, hålen för handtagen är igenspacklade. Får inte bort dem.. men ska ta fram borr och testa igen.
Jag tror inte profilen är original faktiskt. Det känns inte så av nån anledning.
Nej, inte profilen. Den är fel i både stil och material.
Du som har luckorna IRL kan säkert se bättre hur de olika lagren hänger ihop , jag försökte bli klok på hur de hade utfört sin remake.
Hur går det?Nu är stommen målad. Behöver ett lager till, men det tar vi imorgon. Imorgon ska vi dessutom köpa färg till luckorna Har inte bestämt vilken kulör vi ska ha än.. Lutar åt ljust blå grå.
Jag har sett flera som i väntan på att ha råd att byta golv har målat mattan. I ett av fallen tyckte de att det blev så bra att de beslutade sig för att inte lägga nytt golv förrän det var dags att måla om så att säga. Och det höll i flera år! Trots lekandes småbarn som t.om. körde med trampbilar inomhus.Ja jag tror det är det. Har bänt lite försiktigt i en och visst ser det ut att vara så.
Det blir nog snyggast att ta bort det och ha helt släta luckor. I mån ljus grå, blå eller grön nyans tror jag. Nu är jag sugen på att byta ut golvet med!
Hur går det?
Här är en bild från köket i min andra bostad. Med handtag och allt.
Visa bifogad fil 70627
Såhär blev det, med stök och allt
Visa bifogad fil 70654
Två lådor är inte klara än, de behövde lite mer kärlek i form av spackel.
Visst är det härligt att det går att få till det med en tämligen rimlig insats?Såhär blev det, med stök och allt
Visa bifogad fil 70654
Två lådor är inte klara än, de behövde lite mer kärlek i form av spackel.