Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning Omröstning
Hemmet Idag hämtade jag posten och jag får två ICA reklamblad i posten då jag bor mellan två affärer. Det ena bladet har en bild på handlaren...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Alltså jag har gått från att äta typ 800gr choklad och 1 påse chips i veckan till ca 15 bitar choklad och kanske 30gr chips i veckan...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
8 105
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Hur skiljer sig de ifrån vanliga bomullsjeans? Känns det skillnad på tyget? Är de varmare eller kallare?
Svar
0
· Visningar
236
Senast: fejko
·
Tjatter Får en vårdtagare som bor hemma sätta upp filmkameror för att filma hemtjänsten?
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 630
Senast: Enya
·
Skola & Jobb När ett barn upplever sig kränkt av ett annat barn eller av en vuxen så finns det tydliga planer för åtgärder. Men om en personal...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Buke kan ju ALLT så jag tänkte försöka hitta input här även i denna fråga. Jag har ett yrke där man står och går mycket, sällan under...
Svar
3
· Visningar
1 125
Trädgård & Växter Jag har en trädgård som är i skuggan i princip alltid. Den är fuktig och sval och används för lite. En kollega kom med tipset att odla...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Milosari
·
Tjatter Ex Harry Potter och Sagan om ringen. Harry Potter och Larens av Arabia underbart ju.
Svar
18
· Visningar
564
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Någon som har gjort det? Blev ni nöjda? Om ni blev missnöjda, med vad? Hur länge efteråt måste det dröja innan man kan börja träna lätt...
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: Rie
·
Hemmet Vi ska renovera badrummet i stugan vi hyr ut. Vi ska INTE höja hyran. Vi brukar höja hyran mellan hyresgästerna istället. Men det som...
Svar
17
· Visningar
1 517
Senast: Miks
·
Hemmet Är det någon här som har erfarenhet av bygglovsansökan inom Natura2000-område?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 544
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Vad är era bästa tips på vad som fungerar för att få bort en vårta? Sitter längst fram på ena tån så det skaver lite mot skon och jag...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: WBanna
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
75 792
Senast: zassoo
·
Tjatter Jobbar någon med det här?
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Det är ju ändå trösterikt att så många försöker och även lyckas med att smita före i vaccinationskön. Det innebär ju att väldigt många...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
38 294
Senast: tara
·
Hemmet Går förbi en gammal lada på min promenadrunda som har spån på väggarna. Jag har sett det på tak, men varför sätter/satte man det på...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Saija
·
Relationer Jag har skapat ett hemligt nick för att kunna ta upp något mycket privat. Jag önskar input från andra, kanske någon har varit i min...
2
Svar
36
· Visningar
10 138
Kropp & Själ Även om jag själv gillar denna "riktiga" vinter, med snö och köld, så gillar inte riktigt min hud den. Jag brukar vanligtvis klara mig...
Svar
3
· Visningar
337
Senast: Magnum
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Fastnat framför två kulörer till sovrummet. Endast ett fönster mot nordöst. Tycker båda är väldigt fina kulörer men tvekar lite. Pistage...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp