Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satte min bästis som är ett sygeni på uppdraget. Hon har skickat ritningar hela kvällen. Och hon har jättemycket roliga tyger så jag kan nog få värsta crazytyget. Och den kommer nog inte kosta 400 kr. Tack för tipset.Rymliga fickor på löst midjebälte. Bästa uppfinningen ever som gör att man inte behöver välja kläder utifrån vilka fickor de har. https://www.mittplagg.se/midjebalten
Egentligen rätt enkel grej, så man skulle väl använda sin kreativitet och göra egna med ett personligt valt mönster på tygen. Den dag det blir av...
Väntar på bild...Satte min bästis som är ett sygeni på uppdraget. Hon har skickat ritningar hela kvällen. Och hon har jättemycket roliga tyger så jag kan nog få värsta crazytyget. Och den kommer nog inte kosta 400 kr. Tack för tipset.
Hon gick loss direkt. 12.30 idag fick jag bild på ett försök. Blev inget crazytyg på provmodellen utan ett jättefint med insekter o blommor. Jag ska prova den imorgon. Återkommer med bild då.Väntar på bild...
Det är någon typ av bandkantning på fickorna, och relativt kraftigt tyg. Kan nog vara bra att sikta åt det hållet i materialval för hållbarhet och stabilitet.
Har snott tipset från personalen på bibblan när jag såg att de kunde gå i sommarklänning och ändå ha allt praktiskt jox till hands.![]()
Jag planerar också i förväg, så skönt ha det färdigtÄr det nån mer än jag som planerar i förväg vad jag ska ha på mig?
Känner att det är så skönt på morgonen att ha klart vad man ska bära.
Nu för tiden har jag heller inte dagar då jag känner mig fetare än andra så det är lättare att faktiskt ha de kläder jag har bestämt.