BWO kom ju tvåa med Temple of love? (inte för att jag tycker att Bard ska vara med för den saken )
Två placeringar och två inte ens vidare.
Nära skjuter ingen hare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BWO kom ju tvåa med Temple of love? (inte för att jag tycker att Bard ska vara med för den saken )
Det skulle vara lite spännande att se Roger Pontare och Jon Henrik Fjällgren tillsammans med en riktigt norrländsk låt. Men vi skulle väl aldrig skicka ett sånt bidrag vidare.
Det skulle vara lite spännande att se Roger Pontare och Jon Henrik Fjällgren tillsammans med en riktigt norrländsk låt. Men vi skulle väl aldrig skicka ett sånt bidrag vidare.
Och grytlock på magen. Och illrar hängande i öronen.Norrländsk med ”indianfjädrar”?
Och grytlock på magen. Och illrar hängande i öronen.
https://images.app.goo.gl/oVaEWhwHnoCEWta77
De är ju också stora i USA så uppenbart funkar det för icke-svenskspråkiga. Jag tycker det saknas de här låtarna från Sverige som jag klassar som hör-jag-den-några-glas-vin-in-så-tappar-jag-det-och-måste-dansa.Movits hade varit ascoolt att skicka!
Ja! Klassiker för en som följde Xena slaviskt som ungPå tal om Ukraina (ja jag vet jag tjatar ) Minns ni denna, den röjde ju rejält
(Nä men det är lika bra att jag flyttar till Ukraina nu)
Ja! Klassiker för en som följde Xena slaviskt som ung
@tornblomma Ukraina är ett sånt land som smäller ut oförglömliga låtar även om de inte vinner. Jag kan aldrig glömma denna.
Det är något med låtar som man kan recensera med "jag vet inte vad som händer, jag älskar det"Jaaa! ÄNNU en panglåt. Min kusin spräckte brillorna till denna. Bara en sån sak. Den är ju hysteriskt bra!
Egentligen skulle vi ju bara skickat detta istället för att det skulle vara en mellanakt
Ja alltså det är ju för roligt egentligen, videon är ju inte elak egentligen, lättkränktheten där..Jaaa, "have no fear its dancing bear" är lyrical gold. Tänk att vi skapade en diplomatisk kris med detta
-jag slår in dörren, stampar in och ropar- NÄMNDE NÅGON SAXOFON !??!?!Jag tycker också det hade varit kul om vi skickade en riktig håll-käften-och-dansa låt som får hela arenan att gunga. Och en saxofon, allt blir bättre med saxofon.
-jag slår in dörren, stampar in och ropar- NÄMNDE NÅGON SAXOFON !??!?!