Heja Danmark och polen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med rejÀla rim dessutom! Tiden har gÄtt i stÄ/din kjol Àr ljusblÄ eller vad det nu var.Danmark Àr ju underbar! Bara det att de sjunger pÄ danska!
Beror hur man vÀljer att se pÄ sakenSchweiz var verkligen inte skojigt det heller!
Alla Àr vÀl testade men vad jag fattade det som Àr det Àven ett litet forskningsexperiment hittade en lÀnk https://eurovision.tv/story/eurovision-song-contest-fieldlabSÄg nu att de har mycket publik pÄ plats, hur löser de det?
Hade helt glömt bort denna frÄn island. Buandet av publiken i början gör det bara sÄ mycket roligare ingen fattade ju att hon spelade en roll hela eurovisionveckan. Jag hade sett lite med henne pÄ tv innan sÄ visste att hon var en karaktÀr
Och Estland!Polen! Finland! Island!
Hon var ju helt galen hela veckan. Och att kalla Carola för hora var vÀl inte det smartaste dragetà h, jag gillade den! Men det föll verkligen tokplatt hos den stora massan av Eurovisionfans.
Hon skrek ju pÄ scenarbetarna och kallade de för lata amatörer osv osvHaha, jag kanske inte kommer ihÄg alla hennes pÄhitt, men nej det dÀr var kanske att ta det lite onödigt lÄngt. Men visst var lÄten helt okej nÀr man sÄg "inför-videon"?