Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ni några bra tips på lite spännande podcaster som är lika P3 dokumentär? Förutom ljudböcker då. Svenska eller engelska spelar ingen roll. Får inte vara för läskigt, gillar inte skräckgrejer men spännande och lite lagomt övernaturligt går bra.
Stil i P1 gillar jag!
Ett brett program om kulturyttringar typ, mycket om mode, men även annat. Lyssnat på programmet i en massa år utan att vara ett dugg intresserad av mode.
Annars finns ju numera P3 Musikdokumentär, jag gillar P3.
Tack för tips, en del har jag hört och en del ska jag ge mig på! Men jag var ute mer efter fiktiva historier. Gillar inte riktigt att lyssna på ljudböcker men poddar liknande p3 serie går bra. Har också hört en bit av The black tapes men den tyckte jag var för läskig för att våga fortsätta med .
IT & mobiler
Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet.
Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Hästnyheter Ingen aning. I mitt fall i Halland vilket var längesedan ansåg LS att jag hade ekonomisk verksamhet med mina 2 hästar och heltidsjobb på...
Hundavel & Ras Exakt jag har stor koll på hund men skulle jag köpa en raskatt ja hur gör jag då? Googlar men sen då? Mjau 🙈
Jag vet noll och ingenting...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.