Wille

Trådstartare
Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?

Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte jag Eco cosmetics sollotion med fysikaliskt filter men jag tyckte den var både kladdig och svår att tvätta bort. Vad finns det för alternativ?
Har inga tips men följer denna för jag tycker heller inte om standardutbudet som känns packat med kemikalier.

La Roche-PosayAnthelios Wet Skin barn SPF50+ köpte vi till barnet efter att letat efter något som har så lite gifter som möjligt. Hittar inte testet nu men den var enligt det dey solskydd som var snällast mot både miljö och kropp.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 136
Senast: Keb71
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
498
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Skänkla mer?