Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag är på jakt efter bra, bekväm bh som man ändå får helt okej bröst i. Jag är så trött på BH där band glider ned, som skaver osv...
2
Svar
38
· Visningar
2 269
Juridik & Ekonomi Om det nu blir så att vi har kvar detta huset på längre sikt än jag egentligen tänker mig i mitt eget huvud så har jag en liiiiiten dröm...
2
Svar
23
· Visningar
1 101
Senast: Breaktown
·
Fordon Går det öht? Jag läser och läser och på en del ställen står det att det är lätt (tvivlar iofs på det) och på en del ställen står det att...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att påskynda läkning? Blir bättre men det går låååångsamt. Nedre delen av magmuskulaturen och den använder...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Kamomilla
·
Trädgård & Växter Sitter och tittar på alla fina lösningar det finns för att locka lite djur till trädgården. Jag tittar på fågelholkar anpassade för...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 479
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Vaccinerade mig igår, första sprutan. Fick Astrazeneca (nu hur det stavas) och jag har så ont i kroppen att jag kryper ur skinnet snart...
Svar
12
· Visningar
1 729
Senast: Modest
·
Tjatter I går morse tänkte jag göra chokladbollar. Hade blandat ihop alla ingredienserna och provsmakade. Upptäckte då att havregrynen smakade...
Svar
18
· Visningar
6 373
Svar
14
· Visningar
628
Kropp & Själ Ja, att leva i avhållsamhet har jag hört är väldigt effektivt, men... 😂 Någon som har något som verkligen fungerat toppenbra för er och...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 388
Senast: Unafraid
·
Samhälle Ja då var den här igen. kvinnodagen. Samma rapporter om ojämställdhet i form av lön, livsinkomst, pension jada jada. Sverige får...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 428
Senast: Sel
·
Relationer Jag är våldsamt förälskad i en nästan 30 år äldre man. Jag är själv i 30-års åldern. Vi är kompatibla på ett sätt jag aldrig upplevt...
2
Svar
38
· Visningar
12 496
Senast: Grazing
·
Samhälle När man väljer att bosätta sig på landet, så ingår det att man får acceptera en del störningar. Det luktar när flytgödsel sprids på...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 747
Hemmet Imorgon kommer nya badkaret (spännande :nailbiting: :D ) !! Ska bli underbart att kunna sträcka ut sig i ett lite längre badkar, MEN då...
Svar
13
· Visningar
1 540
Kropp & Själ Jag gissar att det är fler än jag som längtar och drömmer om resor nu. Vad har varit er bästa resa/semester? Var var ni? Vad gjorde...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 028
Senast: escodobe
·
Tjatter Måste man binda sig till ett helt år om man vill bli medlem där?
Svar
2
· Visningar
289
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag har råkat ändra någon inställning på Youtube så att min mellanslagstangent nu pausar/startar videon så fort jag trycker på den. Jag...
Svar
0
· Visningar
292
Tjatter Behöver tips från er som bor i och runt Malmö. Min syster bor i Malmö, jag själv uppe i Västerbotten. Har varit i Malmö några gånger...
Svar
18
· Visningar
725
Senast: VLMF
·
Relationer Hej! Tänkte höra om någon känner igen sig eller hur man ska tänka. Har inte jättemycket kompisar, kanske skulle räkna runt 10 pers som...
Svar
16
· Visningar
2 817
Senast: pepp
·
Skola & Jobb På förekommen anledning, då vi tittar på säkerhet vid fältarbete på min arbetsplats, har en fråga om krav på vaccination väckts...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Cambrie
·
  • Låst
Tjatter Hittar inte gamla tråden så startar en ny. :D :angel: *trådstartarmästarinna* Undrade varför kattmaten i reklamen innehåller...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
208 630
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp