Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar verkligen den med vanilj och har hissat den här tidigare. Den smakar typ risifrutti och är perfekt med en liten klick syltJag stod och valde mellan att testa jordgubb eller vanilj. Nu i efterhand är jag är jag rätt säker på att jag hade gillat vaniljsmaken mycket bättre. Det KAN inte vara värre liksom.....
Den måste jag testa! Älskar kardemummaStor HISS till Pågens Hönökaka Sommar med kardemumma
Är en säsongsvara och ska finnas i butik till och med vecka 35
Visa bifogad fil 70304
Den där har jag dreglat efter sedan jag såg en annons för den! Det kommer tryckas några i sommar kan jag lova.Stor HISS till Pågens Hönökaka Sommar med kardemumma
Visa bifogad fil 70304
Hiss på denna! Perfekt att ha i frysen som panikmat/snabblunch, och riktigt god version av panpizza ! Som köttätare kan jag ju också säga att jag aldrig hade kunnat tro att den är vegansk om jag inte vetat om det .
Visa bifogad fil 69884
Låter supergott ! Ett extra plus för att jag får ha den för mig själv (maken gillar inte kardemumma )!Stor HISS till Pågens Hönökaka Sommar med kardemumma
Visa bifogad fil 70304
Håller med, den blev alldeles för sötsliskig.. Skalet är däremot mumma!Diss Den började lovande för skalet är riktigt gott men den är så söt att den blir äcklig. Saltkaramellsåsen smakar knappt salt, snarare så den ger en lite unken smak i kombination med allt sött. Ätbar men definitivt inte något jag köper igen
De borde sälja bara skalet Skulle lätt köpa lite av skalet och ha som topping!Håller med, den blev alldeles för sötsliskig.. Skalet är däremot mumma!
Är helt manisk på dessa.
Jag medÄr helt manisk på dessa.