Jag läste Lindt(chokladmärket) först. Gissar Enya gjorde det samma.
På Lidl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Lidl?
JappJag läste Lindt(chokladmärket) först. Gissar Enya gjorde det samma.
Du kan skicka resten till migDiss! Fy vilken besvikelse! Jag älskar bilar, men de här var verkligen inte goda Mjöliga i konsistensen och hemska, kemiska smaker. De mörkast gröna var okej, men jag tror faktiskt att jag kommer att slänga resten av påsen. Och jag slänger av princip aldrig mat
Visa bifogad fil 134331
Hade för mig att det var någon som hissat dem här i tråden förut, det kanske var du?Du kan skicka resten till mig
Ja mina favoriter, åker allt för ofta ner en påseHade för mig att det var någon som hissat dem här i tråden förut, det kanske var du?
Hur går det ihop? De är palmoljefria och godast på marknaden men får en stor fet diss?Stor, fet diss på Kronans pepparkakor. De är palmoljefria och de godaste på marknaden!
Tror du menar HISSStor, fet diss på Kronans pepparkakor. De är palmoljefria och de godaste på marknaden!
Diss för att man äter för många?Hur går det ihop? De är palmoljefria och godast på marknaden men får en stor fet diss?
Var hittar jag dessa?Stor, fet diss på Kronans pepparkakor. De är palmoljefria och de godaste på marknaden!
Yes, precis! Alldeles för goda. @marita jag köpte mina online från delitea.seDiss för att man äter för många?
Kalas, annars köper jag bara Nyåkers, till nöds duger Göteborgs då bägge är palmoljefria.Yes, precis! Alldeles för goda. @marita jag köpte mina online från delitea.se
Eldorados är palmoljefria, billiga och goda!Kalas, annars köper jag bara Nyåkers, till nöds duger Göteborgs då bägge är palmoljefria.
Tack!Yes, precis! Alldeles för goda. @marita jag köpte mina online från delitea.se
Ja, de är verkligen ett riktigt fynd !Eldorados är palmoljefria, billiga och goda!
Jag har i enstaka fall hittat dem på en lite "bättre" ICA och en gång på en COOP..Var hittar jag dessa?
Rekommenderas varmt!Tror du menar HISS
Bra tips måste prova
Ska kolla nästa gång jag är på Ica Maxi. Tack!Jag har i enstaka fall hittat dem på en lite "bättre" ICA och en gång på en COOP..
Om man bor i Östergötland, så finns de på Brunneby Musteris "fabriksförsäljning".