Har inte smakat dem i år ännu. Men om de är lika goda som förra året så är det en hiss från mig också !Ni som sa att julostchipsen inte var en hiss.... JAG hissar dem väldigt SÅ goda Har saknat dem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte smakat dem i år ännu. Men om de är lika goda som förra året så är det en hiss från mig också !Ni som sa att julostchipsen inte var en hiss.... JAG hissar dem väldigt SÅ goda Har saknat dem!
De är lika goda!! Älskar dem! Hade funderingar på att avstå eftersom de kanske inte var lika goda, men kunde ändå inte låta bli och tur var ju det Så köp!Har inte smakat dem i år ännu. Men om de är lika goda som förra året så är det en hiss från mig också !
Jag var bara besviken över smaken var så ynklig. Åt lite av dom igår igen och då kände jag faktiskt lite ostsmak i börjanNi som sa att julostchipsen inte var en hiss.... JAG hissar dem väldigt SÅ goda Har saknat dem!
Ja, de har ju inte asstark smak, men gooodaJag var bara besviken över smaken var så ynklig. Åt lite av dom igår igen och då kände jag faktiskt lite ostsmak i början
Då ska ni få mitt expertissvar
DISS!!
DISS Denna tråden fick mig att köpa en påse igår när jag fick syn på dem. Jag tyckte inte de var smaklösa men jag gillade inte alls ostsmaken (eller lukten). Och det trots att jag överlag gillar ostkryddning.
Saffran? Då måste du berätta var du hittat det... Hälsningar saffransberoende!
Body science protein waffle pancake mix saffron bun verkar vara svårhittad Visst brukar märket kunna finnas i vanliga mataffärer?Googla bara på namnet så kommer det upp
Kommer upp väldans lite när man googlar faktiskt.. lyckats få fram att den smaken är slut hos mm sport och att deras egna hemsida är sjukt dålig då sidorna aldrig laddar.. :/Googla bara på namnet så kommer det upp
Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !Googla bara på namnet så kommer det upp
Body science protein waffle pancake mix saffron bun verkar vara svårhittad Visst brukar märket kunna finnas i vanliga mataffärer?
Kommer upp väldans lite när man googlar faktiskt.. lyckats få fram att den smaken är slut hos mm sport och att deras egna hemsida är sjukt dålig då sidorna aldrig laddar.. :/
Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !
Förlåt alla för oefterfrågad och OT funkisföreläsning. Saffranspannkaka låter verkligen som en hiss!
Tack!Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !
Förlåt alla för oefterfrågad och OT funkisföreläsning. Saffranspannkaka låter verkligen som en hiss!
Men åh, jag vill ju ha just saffran Kommer den in igen tro?Gud, sorry alla! Här är länk till de övriga, just saffran verkar vara slut som ni skrev. Men kan även hissa den med vaniljsmak
https://www.mmsports.se/kosttillsko...y-science-protein-waffle-and-pancake-mix.html
Men åh, jag vill ju ha just saffran Kommer den in igen tro?
Tack! Jättesnällt av dig! Saffran är ju så inhemulens gott alltså!Förhoppningsvis! Jag kan hålla utkik åt dig och hojta till
Jag har också dissat dom tidigare, och älskar annars ostsmak.DISS Denna tråden fick mig att köpa en påse igår när jag fick syn på dem. Jag tyckte inte de var smaklösa men jag gillade inte alls ostsmaken (eller lukten). Och det trots att jag överlag gillar ostkryddning.
Och jag skulle köpt mer än en påse när jag ändå köpte en för jag är så sugen på mer nu ju!Jag har också dissat dom tidigare, och älskar annars ostsmak.
Tyckte både att de luktade och smakade fotsvett typ