Den ser spännande ut!Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ser spännande ut!Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
@bollen__ ?Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Inte än Måste kanske göra det typ..idag?
Jag älskade dom!
Det där lät otroligt gott!Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Min hjärna läser märket som Snörfisk. Det blev jättekonstigtVisa bifogad fil 132853
1 av 5 toast... Smakade ingen kantarell alls!
Jag fick det till SnöfiskMin hjärna läser märket som Snörfisk. Det blev jättekonstigt
Jag fick det till snorfrisk(typ väldigt frisk, som kärnfrisk )Min hjärna läser märket som Snörfisk. Det blev jättekonstigt
Mer rimligt än en fisk på snöre iafJag fick det till Snöfisk
Håller med, den var inte god. Finns några celsius jag tkr är goda. Men inte denna
DISS!!
Jag fick det till snorfrisk(typ väldigt frisk, som kärnfrisk )
Nu har jag provat! Den tuben kommer gå åt känner jagNågon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Ja, skitäckligNågon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Min hjärna läser märket som Snörfisk. Det blev jättekonstigt
Jag fick det till Snöfisk
Och jag tänkte mig att det rörde sig om någon slags bredbar fisk-ostJag fick det till snorfrisk(typ väldigt frisk, som kärnfrisk )
det lät riktigt äckligtOch jag tänkte mig att det rörde sig om någon slags bredbar fisk-ost