Aha, den är jättegod!Kom upp typ tredje gången jag gick in i tråden Pepsi Max Lemon är det på bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, den är jättegod!Kom upp typ tredje gången jag gick in i tråden Pepsi Max Lemon är det på bilden
Tack! Höll på att bli tokig av nyfikenhet (bilden laddas inte hos mig heller)Kom upp typ tredje gången jag gick in i tråden Pepsi Max Lemon är det på bilden
Så trist! Det låter ju så gott!
Men å andra sidan smakar väl julost knappt något.
Nej, egentligen mest saltMen å andra sidan smakar väl julost knappt något.
Men å andra sidan smakar väl julost knappt något.
Jag hade en liten förhoppning om att dom skulle smaka lite svagt av ost i alla fall. Är en sån där människa som känner smak även av den mest smaklösa ost men ja, det smakade bara salt. Varför ens komma idén när det mer eller mindre blir lättsaltade i ny förpackningNej, egentligen mest salt
Åh men de har ju varit goda! De har jag väntat på!!! Finns de att köpa nu??
Den måste vara jättesöt eller?HISS!! Jag smakade den här igår! Sjukt god! Smakar Dulce de Leche
Hmm... jag kanske borde göra chokladtryfflar till julen med den här! Får fundera på det...
Visa bifogad fil 132647
Den är bra söt, så går bara äta lite åt gången . Gjord på karamelliserad mjölk.Den måste vara jättesöt eller?
Snäppet värre än vit choklad.Den måste vara jättesöt eller?
Jag tror dig, de senaste smakerna har varit blää.. men jag måste nog ändå prova den..
DISS!!
Den måste vara jättesöt eller?
Jag har också tyckt att de har varit jättegoda förut ! Gärna med ett glas rött vin till....Åh men de har ju varit goda! De har jag väntat på!!! Finns de att köpa nu??
Yes. Hittade dom på coopÅh men de har ju varit goda! De har jag väntat på!!! Finns de att köpa nu??
Vad smakade den? Stod och funderade igår om jag skulle prova eller inte
DISS!!
Öh.. kemikalier?Vad smakade den? Stod och funderade igår om jag skulle prova eller inte