Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Valio Profeel Proteinpudding i smak av Banoffee. I två sekunder trodde jag den kunde vara god men nu sitter jag fem minuter senare och fortfarande äcklad av smaken. Blir en stor diss!
HISS! Jag dricker nästan aldrig juice mer än på hotellfrukostar, men det kan ev. hända vid lite lyxiga helgfrukostar hemma när dagarna blir mörkare. Nu hittade jag denna med några av mina älsklingssmaker äpple, kanel/kardemumma och vanilj - den var ytterst fräsch och god och kommer lätt att köpas fler gånger.
Kan tänka mig att den fungerar bra att värma också som glöggalternativ efter en kylig dag i stallet eller höst-/vinterpromenad.
Visa bifogad fil 130808
Visa bifogad fil 131386
Någon som testat?
Lite liten bild, vad är det för något?
Låter äckligt sött?Det ser ut som Dufvenkrooks marsipanglögg.
Nä, men huuu vad hemskt det låter!Visa bifogad fil 131386
Någon som testat?
Jag har! Den är jättesöt så man bör gilla jättesöt smak om man ska prova. Jag ger den en hiss då jag är för jättesöt smakVisa bifogad fil 131386
Någon som testat?
Låter äckligt sött?
Inte den med marsipan men jag har provat den med blodapelsin. Den är jättegod. Marsipan låter sliskigt däremotVisa bifogad fil 131386
Någon som testat?
Åååh det låter så gott!Det ser ut som Dufvenkrooks marsipanglögg.
Diss på Polly Juleskum, smakade nästan inget juleskum.
Kommer äta Polly och skumtomtar var för sig.
Hur gör jag för att förminska bilder jag lägger in? Känns lite väl häftig storlek nu....