Åh den lät god. Jag älskar den med kakao och hallon tror jag det är?HISS! Minus för priset.
Visa bifogad fil 158924
Tyvärr kan jag inte äta granola för jag blir som Jupiter, en gasjätte. Inte gångbart på jobbet riktigt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den lät god. Jag älskar den med kakao och hallon tror jag det är?HISS! Minus för priset.
Visa bifogad fil 158924
Kolla efter granola som inte innehåller oligofruktos. Jag blev också sjukt gasig av att äta granola tills det var någon som berättade att det kunde vara orsaken. Kan tipsa om den här som är sötad med honung (obs att de andra sorterna från garant har oligofruktos i sig) :Åh den lät god. Jag älskar den med kakao och hallon tror jag det är?
Tyvärr kan jag inte äta granola för jag blir som Jupiter, en gasjätte. Inte gångbart på jobbet riktigt..
Inulin/cikoriarotfiber kan också vara bra att hålla utkik efter (och undvika), av samma anledningKolla efter granola som inte innehåller oligofruktos. Jag blev också sjukt gasig av att äta granola tills det var någon som berättade att det kunde vara orsaken. Kan tipsa om den här som är sötad med honung (obs att de andra sorterna från garant har oligofruktos i sig) :
Visa bifogad fil 158935
Så jag passar väl på att ge den här granolan en HISS då
Min man gillar att äta grekisk yoghurt eller crème fraiche till diverse kakor/bakverk, just för att det drar ner sötman lite. Kanske kan vara värt att testa?Nu har jag testat saffranskladdkakan och den var god (älskar saffran) MEN den är alldeles för söt för mig Någon som har tips på tillbehör som lindrar/motverkar detta?
Håller med om detta! Vispad creme fraiche (elvispa tills den blir luftig) passar toppen till många bakverk, dämpar sötman och bidrar med syraMin man gillar att äta grekisk yoghurt eller crème fraiche till diverse kakor/bakverk, just för att det drar ner sötman lite. Kanske kan vara värt att testa?
Baka den själv - servera vispgräde och lingonSaffranskladdkakan finns inte på lilla affären, så jag bad mannen titta på Ica Maxi senast han var där. Fanns inte! Vad ska jag nu ta mig till?
Köpa julostchips i ställetNej, nu måste jag sluta upp med att smygläsa den här tråden!
Det var väl ni här som pratade om de där ostringarna med chilismak? Jag såg dem på lokala mataffären, sa till mannen att jag "hört att de är goda" - och nu är vi båda helt beroende
Saffranskladdkakan finns inte på lilla affären, så jag bad mannen titta på Ica Maxi senast han var där. Fanns inte! Vad ska jag nu ta mig till?
Baka den själv - servera vispgräde och lingon
'Tack för påminnelsen ...
Alltså dom där ostringarna är livsfarliga. Kan sätta i mig en påse helt själv om jag inte gömmer den i skafferietNej, nu måste jag sluta upp med att smygläsa den här tråden!
Det var väl ni här som pratade om de där ostringarna med chilismak? Jag såg dem på lokala mataffären, sa till mannen att jag "hört att de är goda" - och nu är vi båda helt beroende
Saffranskladdkakan finns inte på lilla affären, så jag bad mannen titta på Ica Maxi senast han var där. Fanns inte! Vad ska jag nu ta mig till?