Ja, den där är fantastisk! Tror jag hissat den någon gång för längesedan.HISS! SUPERGOD! Perfekt mellis
Visa bifogad fil 158437
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den där är fantastisk! Tror jag hissat den någon gång för längesedan.HISS! SUPERGOD! Perfekt mellis
Visa bifogad fil 158437
Gör en bärsås, t ex hallon?Nu har jag testat saffranskladdkakan och den var god (älskar saffran) MEN den är alldeles för söt för mig Någon som har tips på tillbehör som lindrar/motverkar detta?
Lingonsylt tyckte jag var riktigt gott.Nu har jag testat saffranskladdkakan och den var god (älskar saffran) MEN den är alldeles för söt för mig Någon som har tips på tillbehör som lindrar/motverkar detta?
Åh, på samma tema har jag en vän utomlands som alltid önskar sig blåbärsversionen av det här teet på jul och födelsedag, så det får också en HISS av oss
Nej vad tråkigt, den hade jag velat prova, den såg ju god ut!Risgrynsgröt med svampsmak DISS
Visa bifogad fil 158759
Nu har jag testat saffranskladdkakan och den var god (älskar saffran) MEN den är alldeles för söt för mig Någon som har tips på tillbehör som lindrar/motverkar detta?
Tänkte precis föreslå samma sak med vispad grädde och lingon. Bryter av fint om man inte gillar för sött. Lime/citron är också gott till sött tycker jag.Jag brukar ha vispgrädde som jag blandar lingonsylt i. Vispa grädden först, sen blanda i sylten. (Har inte testat Frödinge men däremot bakat saffranskladdlaka med vit choklad en massa gånger. Har samma grädde till min fluffiga saffranskaka .)
Håller med. Så fruktansvärt äcklig.Risgrynsgröt med svampsmak DISS
Visa bifogad fil 158759
Lingon!Nu har jag testat saffranskladdkakan och den var god (älskar saffran) MEN den är alldeles för söt för mig Någon som har tips på tillbehör som lindrar/motverkar detta?