Innehåll enligt Delitea: https://www.delitea.se/olw-chips-gissa-smaken-250g
Första bilden i spoilern är väldigt goda och har rejält drag.
Åh, jag ska leta efter de i den första bilden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innehåll enligt Delitea: https://www.delitea.se/olw-chips-gissa-smaken-250g
Första bilden i spoilern är väldigt goda och har rejält drag.
Åh, jag ska leta efter de i den första bilden!
Men har de redan gått ut med rätt svar? Så trist!Mycket otippat blev dessa en hiss för mig också. Vi gissade även rätt på smaken!
Trist att de sabbat dem med apelsin. Ser goda ut annars! Finns det andra smaker?
Nämen, det såg jag inte! Tyckte det såg så gott utTrist att de sabbat dem med apelsin. Ser goda ut annars! Finns det andra smaker?
Nej det tror jag inte men med tanke på hur många oberoende av varandra gissar på samma smak så tror jag nog att det är rättMen har de redan gått ut med rätt svar? Så trist!
Samma här!Nämen, det såg jag inte! Tyckte det såg så gott ut
Haha, fair enough! Vore mer roligt om det var totalfel i och för sig. Jag tycker ju att det låter lite för enkelt.Nej det tror jag inte men med tanke på hur många oberoende av varandra gissar på samma smak så tror jag nog att det är rätt
Undrar om det är olika smaker? Den jag åt smakade mest lökHaha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Ja, fanns i original med. Apelsinchoklad kan ju vara en vattendelare, ja.Trist att de sabbat dem med apelsin. Ser goda ut annars! Finns det andra smaker?
Min syster hissar denna också, hälsar jag. Själv glömde jag köpa trots att jag pratade med henne i går.... men står på min kom ihåg!HISS! Jag dricker nästan aldrig juice mer än på hotellfrukostar, men det kan ev. hända vid lite lyxiga helgfrukostar hemma när dagarna blir mörkare. Nu hittade jag denna med några av mina älsklingssmaker äpple, kanel/kardemumma och vanilj - den var ytterst fräsch och god och kommer lätt att köpas fler gånger.
Kan tänka mig att den fungerar bra att värma också som glöggalternativ efter en kylig dag i stallet eller höst-/vinterpromenad.
Visa bifogad fil 130808
Oh! Var finns denna??HISS! Jag dricker nästan aldrig juice mer än på hotellfrukostar, men det kan ev. hända vid lite lyxiga helgfrukostar hemma när dagarna blir mörkare. Nu hittade jag denna med några av mina älsklingssmaker äpple, kanel/kardemumma och vanilj - den var ytterst fräsch och god och kommer lätt att köpas fler gånger.
Kan tänka mig att den fungerar bra att värma också som glöggalternativ efter en kylig dag i stallet eller höst-/vinterpromenad.
Visa bifogad fil 130808
I min lokala Ica Nära, så gissningsvis (förhoppningsvis!) i de flesta vanliga livsmedelsbutiker.Oh! Var finns denna??
Vad innehåller innehållsförteckning bravo brukar ibland ha lite problem med att få framsidan stämma överens med det verkliga innehållet.HISS! Jag dricker nästan aldrig juice mer än på hotellfrukostar, men det kan ev. hända vid lite lyxiga helgfrukostar hemma när dagarna blir mörkare. Nu hittade jag denna med några av mina älsklingssmaker äpple, kanel/kardemumma och vanilj - den var ytterst fräsch och god och kommer lätt att köpas fler gånger.
Visa bifogad fil 130808
Detta va lite kul.. tänkte kolla ingredienserna men hittade inte produkten på bravos hemsida.. däremot Ica har denna informationen..HISS! Jag dricker nästan aldrig juice mer än på hotellfrukostar, men det kan ev. hända vid lite lyxiga helgfrukostar hemma när dagarna blir mörkare. Nu hittade jag denna med några av mina älsklingssmaker äpple, kanel/kardemumma och vanilj - den var ytterst fräsch och god och kommer lätt att köpas fler gånger.
Kan tänka mig att den fungerar bra att värma också som glöggalternativ efter en kylig dag i stallet eller höst-/vinter