Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade denna på normal, så galet god. Så hiss!

Bifogade filer

• 20231019_214355.webp
    20231019_214355.webp
    46,4 KB · Visningar: 137
Köpte lussekatter som bakats (?) i Hemköp och det får en fet DISS ifrån mig!

Jag älskar lussekatter, de är så goda, jag är verkligen beroende av lussekatter. Köpte en sådan där påse de lagt tre stycken i och måste säga att 1. De luktar inte gott. 2. De smakar inte gott. 3. De varken luktar eller smakar speciellt saffran.

Hunden blev glad i alla fall.

Märk väl, om jag ratar lussekatter är de verkligen äckliga.

Är lite förvånad av att det var min partner som föll för trycket att testa OLWs julchips såhär i oktober (han brukar vara tramsig och vilja vänta med julsaker till december egentligen :cautious:), men otippat potent smak iaf!

Gissa-smaken-1.png

Haha, japp! Och det är en hiss!
senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Jag gissar på just den smaken också och tyckte det var rätt goda. Får en svag hiss av mig ändå. Kantarellchipsen också, tyckte nästan gissa-chipsen var lite godare än kantarellchipsen just pga den där smaken som slog igenom. gav faktiskt en trevlig smak som gjorde att de inte bara smakade "chips" som så många andra chips gör rakt över.

Haha, japp! Och det är en hiss!
senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!

Kan man hitta en ingrediensförteckning nånstans på nätet? Jag skulle vilja kolla om jag kan äta dem. Jag har länge undrat varför ingen gjort chips med just den specifika potenta ingrediensen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 827
· Visningar
138 846
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 642
Senast: WBanna
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 124
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar