Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 130561
Ett OK från mig. Absolut inte en diss , men räcker väl inte heller till en hiss. Men i tanke på priset är den helt ok! Och skönt med ett veggoalternativ utan pesto! Fast jag tror också den skulle höjas med lite pancetta eller bacon faktiskt,
Ica MaxiVars hittade du den?
Här finns den på Ica Kvantum.Vars hittade du den?
Men har ni en gissning? Giss, hiss och diss!Är lite förvånad av att det var min partner som föll för trycket att testa OLWs julchips såhär i oktober (han brukar vara tramsig och vilja vänta med julsaker till december egentligen ), men otippat potent smak iaf!
Hemköp och Willys har också.Vars hittade du den?
Haha, japp! Och det är en hiss!Men har ni en gissning? Giss, hiss och diss!
Jag har sett en gissning påHaha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Jag tänkte också på det, att det skulle kunna varit ett alternativ (men jag gillar inte det egentligen, men mycket funkar ju lite annorlunda i chipsformat )Jag har sett en gissning påsenapssill
Undrar om man ska våga prova!Jag tänkte också på det, att det skulle kunna varit ett alternativ (men jag gillar inte det egentligen, men mycket funkar ju lite annorlunda i chipsformat )
Det tycker jag! Men då får du lova att återge din gissning ocksåUndrar om man ska våga prova!
Tack, då vet jag att jag ska skippa dem! Tycker inte om nämnda potenta ingrediensHaha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Samma som jag gissade påHaha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Jag gissar på just den smaken också och tyckte det var rätt goda. Får en svag hiss av mig ändå. Kantarellchipsen också, tyckte nästan gissa-chipsen var lite godare än kantarellchipsen just pga den där smaken som slog igenom. gav faktiskt en trevlig smak som gjorde att de inte bara smakade "chips" som så många andra chips gör rakt över.Haha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Haha, japp! Och det är en hiss!senapsgriljerad julskinka, just smaken av senap är det mest potenta!
Kan man hitta en ingrediensförteckning nånstans på nätet? Jag skulle vilja kolla om jag kan äta dem. Jag har länge undrat varför ingen gjort chips med just den specifika potenta ingrediensen.
Mycket otippat blev dessa en hiss för mig också. Vi gissade även rätt på smaken!Är lite förvånad av att det var min partner som föll för trycket att testa OLWs julchips såhär i oktober (han brukar vara tramsig och vilja vänta med julsaker till december egentligen ), men otippat potent smak iaf!