Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är riktigt god. Drack igår...Årets Blossa till exempel! Jag är alltid så exalterad över flaskorna så de ser till att jag får en från varje år.
Måste testas..
Den är riktigt god. Drack igår...
Låter inte ens gottTestat Redbull Vinterpäron men det var inte ens värt en bild. Jag har ingen aning om hur vinterpäron smakar men denna hade en obehaglig eftersmak
Ska nog kanske testa en flaska för första gången på flera år.Ja, jag tycker också Blossa 23 var riktigt bra. Plus att den finns ju som alkoholfri för första gången också
Och flaskan lyser i mörkret! Glöm inte det viktigaste av allt!Ja, jag tycker också Blossa 23 var riktigt bra. Plus att den finns ju som alkoholfri för första gången också
Apotekarnes julmust med smak av apelsin. Fullständigt odrickbart. Kommer åka direkt i vasken. Jag gillar ju Pepsi lime samt citron men det här var gränsen – det smakar som jag tänker mig att diskmedel smakar.
Oj, det låter verkligen inte gott!Apotekarnes julmust med smak av apelsin. Fullständigt odrickbart. Kommer åka direkt i vasken. Jag gillar ju Pepsi lime samt citron men det här var gränsen – det smakar som jag tänker mig att diskmedel smakar.
+1 på den!Apotekarnes julmust med smak av apelsin. Fullständigt odrickbart. Kommer åka direkt i vasken. Jag gillar ju Pepsi lime samt citron men det här var gränsen – det smakar som jag tänker mig att diskmedel smakar.
Oj, det låter verkligen inte gott!
+1 på den!
Jag har inte smakat på den men luktat. Jag kom och tänka på colaorange. Om ni är gamla nog att minnas den.Jag tyckte julmust apelsin smakade som en annan läsk jag druckit en gång, dr. Peppar kanske? Helt okej som läsk, inte en favorit men ändå. Men hade aldrig köpt det istället för julmust, smakade inte julmusten alls.
Gammal nog är jag, men är nog inte den, drack aldrig Coca cola på den tiden.Jag har inte smakat på den men luktat. Jag kom och tänka på colaorange. Om ni är gamla nog att minnas den.
Usch, den är äcklig! Bra förklaring, så skippar jag den julmusten!Jag tyckte julmust apelsin smakade som en annan läsk jag druckit en gång, dr. Peppar kanske? Helt okej som läsk, inte en favorit men ändå. Men hade aldrig köpt det istället för julmust, smakade inte julmusten alls.
Var hittar jag en sådan blossa? Alkoholfri? Självlysande är ju häftigt! Vad smakar den av förrestenOch flaskan lyser i mörkret! Glöm inte det viktigaste av allt!