Annas pepparkakor har kommit med en choklad.Marabou pepparkaka om du gillar det/inte har provat? Jag gillar bara lättsaltade chips så har inga chipsförslag tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annas pepparkakor har kommit med en choklad.Marabou pepparkaka om du gillar det/inte har provat? Jag gillar bara lättsaltade chips så har inga chipsförslag tyvärr
Helt missat. Måste prova i helgen!!
Någon som vågat testa ännu?
Tydligen ska omslaget vara en ledtråd också. Kanel? Apelsin? Skinka? Köttbullar? Julbord?Men det måste ju finnas en ingrediensförteckning? Hur hemlig kan smaken vara?
Haha, jag var trött när jag läste första gången och trodde chipsen skulle smaka pepparkaka, lime och chili! Tyckte det lät riktigt gott! Tack för tipsen, en marabou pepparkaka blir det definitivt, och kanske Annas också.Eller jag såg att OLW har släppt en gissa smaken påse x-mas edition
Annas pepparkakor lime och chili.
Brynt smör mjukost till pepparkakor.
Fast ingredienserna behöver verkligen inte säga något om vad smaken ska föreställa. Det brukar typ vara salt, lökpulver och sjutusen märkliga prylar. Det är inte som att de alltid faktiskt har apelsin i apelsinsmak eller gräddfil på gräddfilschips.Men det måste ju finnas en ingrediensförteckning? Hur hemlig kan smaken vara?
Ja men tyvärr smakade den inte jättemkt pepparkaka tyckte jagAnnas pepparkakor har kommit med en choklad.
Jag har smakat den vita eftersom det är den jag tycker bäst om. Både den och glassen är jättegoda!Någon som hunnit testa Ferrero Rocher chokladkaka? Apdyr, ca 28kr för 90gr. Med tanke på hur gott ferrero är så känns det som jag sluka den i två tuggor
Jag vill ha julost-smaken igen, den var så god!
Lite OT men folket därhemma plockar ihop ett Sverigepaket till mig igen - vad får jag inte missa? Nya juleskum kommer alltid med och diverse hårdbröd, men finns det något annat chipsväg eller så jag borde be dem hålla utkik efter?
Haha, de fick inte ned allt trots att mamma satte sig på kartongen sade hon, så de skickar eventuellt ett till runt jul. Annars kommer de över i Januari, jag ska försöka komma ihåg!Estrellas Kantarellchips! ÄNTLIGEN smakar de som de gjorde första gången de kom ut med dem!
Edit: Äsch, missade att det var skickat redan.
Haha, de fick inte ned allt trots att mamma satte sig på kartongen sade hon, så de skickar eventuellt ett till runt jul. Annars kommer de över i Januari, jag ska försöka komma ihåg!
Supersnällt! Men jag kan säkert be dem köpa en om de hittar, och lägga undan. Det är lite annat de kommer att köpa men inte skicka också. Årets Blossa till exempel! Jag är alltid så exalterad över flaskorna så de ser till att jag får en från varje år.Det är limited edition men undertecknad sitter på ett antal påsar (inte bokstavligt då ) och donerar gärna en
Påminner mig om vad jag tror mig glömt hissa:
Gårdschips Brynt Smör&Kantarell
Klår Estrellas variant
Bah, det är klart som kantarellspad! I brynt smörNäpp, det gör den inte