Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
1083505_medium_OLW_Gissa_smaken.png

Någon som vågat testa ännu? :nailbiting:

Eller jag såg att OLW har släppt en gissa smaken påse x-mas edition 😄
Annas pepparkakor lime och chili.
Brynt smör mjukost till pepparkakor.
Haha, jag var trött när jag läste första gången och trodde chipsen skulle smaka pepparkaka, lime och chili! Tyckte det lät riktigt gott! 😂 Tack för tipsen, en marabou pepparkaka blir det definitivt, och kanske Annas också.

Men det måste ju finnas en ingrediensförteckning? Hur hemlig kan smaken vara?
Fast ingredienserna behöver verkligen inte säga något om vad smaken ska föreställa. Det brukar typ vara salt, lökpulver och sjutusen märkliga prylar. Det är inte som att de alltid faktiskt har apelsin i apelsinsmak eller gräddfil på gräddfilschips. :)

Lite OT men folket därhemma plockar ihop ett Sverigepaket till mig igen - vad får jag inte missa? :D Nya juleskum kommer alltid med och diverse hårdbröd, men finns det något annat chipsväg eller så jag borde be dem hålla utkik efter?

Estrellas Kantarellchips! ÄNTLIGEN smakar de som de gjorde första gången de kom ut med dem! :love:

Edit: Äsch, missade att det var skickat redan.

Det är limited edition men undertecknad sitter på ett antal påsar (inte bokstavligt då :rofl:) :angel: och donerar gärna en :)
Supersnällt! :heart Men jag kan säkert be dem köpa en om de hittar, och lägga undan. 😊 Det är lite annat de kommer att köpa men inte skicka också. Årets Blossa till exempel! Jag är alltid så exalterad över flaskorna så de ser till att jag får en från varje år.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 828
· Visningar
138 961
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 645
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 124
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar