Helt korrekt , man måste vara lite tålig för att uppskatta den tror jagDet låter vansinnigt sött !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt korrekt , man måste vara lite tålig för att uppskatta den tror jagDet låter vansinnigt sött !
Jag undrar i vems hem det där var bakat?Visa bifogad fil 129118DISS. Min gamla faster beskrev smaken som "äcklig" , och det har hon nog aldrig sagt om något mat i hela sitt liv gissar jag. Stor varning med andra ord.
Hiss!
Jag tror dock man måste gilla vit choklad. Smakar som en blandning av vit choklad, kärnan i nogger och karamellglassVisa bifogad fil 128994
Nu kom jag på vad jag glömde köpa..Hissar också!
Sjukt god finns i mindre modell också på 37 gram.
Nu kom jag på vad jag glömde köpa..
Sant! Jag ska ju ändå till jobbet då med!Är en dag imorgon också!
De här blev en diss från mig. Kunde inte ens svälja utan spottade ut den. Kändes som att bita i en bit smör.
Vaaaaa??? Jag testade igår och älskade den.De här blev en diss från mig. Kunde inte ens svälja utan spottade ut den. Kändes som att bita i en bit smör.
Faaaan... jag också.Nu kom jag på vad jag glömde köpa..
Du måste ha tagit fel choklad. Låter ju helt orimligtDe här blev en diss från mig. Kunde inte ens svälja utan spottade ut den. Kändes som att bita i en bit smör.
Jag tyckte dom var väldigt goda och smakade mycket kiwiDiss till kiwibär.
Visa bifogad fil 129241
Inte så mycket smak och med tanke på priset så är det inte värt det även om de är ganska goda. Tror jag betalade 29.90 för lite drygt 1 hg.
Det blev en hiss här med!Hissar också!
Sjukt god finns i mindre modell också på 37 gram.
Testat nu och den var ju GALET god!!Hiss!
Jag tror dock man måste gilla vit choklad. Smakar som en blandning av vit choklad, kärnan i nogger och karamellglassVisa bifogad fil 128994
Så goda!
Ha, jag läste precis samma! Men när jag tittar noga så ser jag ju att det står Pecan. Men hjärnan vill verkligen läsa det som peach gång på gång.Visa bifogad fil 129449
HISS Den var väl god. Framför allt mer smak av glass än godis som oftast är med B&J. Men jag är ändå djupt besviken, för jag läste PEACH och inte PECAN och hade sett fram emot en persikoglass. För mig veterligen finns det ingen sån på marknaden i Sverige? Oavsett märke alltså. Nu blev jag så sugen på att smaka det att jag måste göra min egen.