Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
1696149937751.webp
DISS. Min gamla faster beskrev smaken som "äcklig" , och det har hon nog aldrig sagt om något mat i hela sitt liv gissar jag. Stor varning med andra ord.

1696518321641.webp

HISS Den var väl god. Framför allt mer smak av glass än godis som oftast är med B&J. Men jag är ändå djupt besviken, för jag läste PEACH och inte PECAN och hade sett fram emot en persikoglass. För mig veterligen finns det ingen sån på marknaden i Sverige? Oavsett märke alltså. Nu blev jag så sugen på att smaka det att jag måste göra min egen.

Visa bifogad fil 129449
HISS Den var väl god. Framför allt mer smak av glass än godis som oftast är med B&J. Men jag är ändå djupt besviken, för jag läste PEACH och inte PECAN och hade sett fram emot en persikoglass. För mig veterligen finns det ingen sån på marknaden i Sverige? Oavsett märke alltså. Nu blev jag så sugen på att smaka det att jag måste göra min egen.
Ha, jag läste precis samma! Men när jag tittar noga så ser jag ju att det står Pecan. Men hjärnan vill verkligen läsa det som peach gång på gång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 828
· Visningar
139 010
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 645
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 124
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar