Den är så god!! Mycket godare än vanlig Snickers. Hiss här med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är så god!! Mycket godare än vanlig Snickers. Hiss här med!
Varför diss till kedjan?Visa bifogad fil 128499
Hiss till produkten. Supergod! Söt med fräsch flädersmak. Smakar inte konstgjort som det kan göra ibland.
Diss till kedjan dock, så kommer inte köpa regelbundet.
Espresso House är känt för att erbjuda ganska miserabla arbetsvillkor och verkar komma undan med det lättare pga. sitt genomslag.Varför diss till kedjan?
MVH Nyfiken och undrar om jag missat något
Aha, det hade jag inte alls koll på. Synd, jag har alltid uppskattat dem som kedja (men prioriterar såklart mindre, självständiga aktörer när det är möjligt)!Espresso House är känt för att erbjuda ganska miserabla arbetsvillkor och verkar komma undan med det lättare pga. sitt genomslag.
Liknande arbetsvillkor kan nog ses inom många företag i kafé- och restaurangbranschen men de mindre företagen som försöker efterlikna strategier från Espresso House verkar inte överleva så länge.
Håller helt med,SÅ mycket godare än vanliga!
Absolut värt att hissa, men här brukar vi bara hissa och dissa mat och godis etc.Jag vill dissa whatever I've done för att förtjäna käftsmäll efter käftsmäll.
Vill också hissa mig själv för att jag fortfarande står upp.
Den är så god!Hiss på Lidls "sorbe" som är i en hel citron
Visa bifogad fil 128919
Det låter vansinnigt sött !Hiss!
Jag tror dock man måste gilla vit choklad. Smakar som en blandning av vit choklad, kärnan i nogger och karamellglassVisa bifogad fil 128994
Måste testa!!!Hiss!
Jag tror dock man måste gilla vit choklad. Smakar som en blandning av vit choklad, kärnan i nogger och karamellglassVisa bifogad fil 128994
Läste "med vitaminsalt" och tänkte att NU har det väl ändå gått för långt!Visa bifogad fil 129000en oväntad HISS. Godare än jag väntat mej
Då hade jag inte köpt dom kan ju inte köpa nått som ska vara nyttigt juLäste "med vitaminsalt" och tänkte att NU har det väl ändå gått för långt!
Japp, dags att sova nu...