Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här är som att äta en efterrätt, krämig och fin fruktsmak. :d

Visa bifogad fil 127367

Väldigt god smak av persika och bara 60 kcal per 100 gram, så en hel burk för bara 600 kcal. Perfekt på nattskiftet, både godis och nyttigt. :up:
Den smakar med andra ord inte som flytande Kåvepenin gör? Minns att jag en gång köpte en yoghurt med persika och passionfruktssmak och den smakade exakt som det, kunde inte äta det utan yoghurten kom upp igen, precis som Kåvepeninet gjorde som barn....

Den smakar med andra ord inte som flytande Kåvepenin gör? Minns att jag en gång köpte en yoghurt med persika och passionfruktssmak och den smakade exakt som det, kunde inte äta det utan yoghurten kom upp igen, precis som Kåvepeninet gjorde som barn....
Jag vet inte hur Kåvepenin smakar, men den här har en i mitt tycke en väldigt fruktig och fräsch persikosmak. Tyvärr är varken blåbär eller hallon lika len och god. Den finns med vaniljsmak men den jag har inte testat, jag kommer nog hålla mig till persika i fortsättningen. :d

Jag vet inte hur Kåvepenin smakar, men den här har en i mitt tycke en väldigt fruktig och fräsch persikosmak. Tyvärr är varken blåbär eller hallon lika len och god. Den finns med vaniljsmak men den jag har inte testat, jag kommer nog hålla mig till persika i fortsättningen. :d
Jag får testa dem i alla fall! Lagom mellanmål ju!

1694644486501.webp

DISS Var varken god eller äcklig, mera meh. Varken jag eller sambon kunde sätta finger på smak mer än kändes kemikaliskt.
Misstänkte var nått jag inte kommer köpa igen när jag köpte, men var kul att testa :D

Åh det låter ju underbart 😍🤤
Min bästa Polly är Ahlgrens bilar, så nu blev jag väldigt sugen på att hitta juleskum, visste inte att den fanns/kommer snart?! 😃
Åh, äntligen har jag hittat någon annan som tycker om dem! Brukar få lite konstiga blickar när jag förklarar min kärlek för Polly Bilar annars.

Är extremt taggad på att testa juleskumsvarianten, det känns som att den kommer att passa mig alldeles utmärkt! Dumlemixen låter också bra, deras polkavariant från förra året var så galet god!

@Mineur
Då kan vi kolla på dem tillbaka ännu konstigare tycker jag! Polly bilar är bäst! (Gillar, men älskar inte vanliga bilar, men det är nåt med pollyformen och chokladen som liksom gifter sig så fint 🥰) Gott att hälla i ett gäng i varm choklad också 😇 funkar iofs såklart med vanlig Polly också, men blir inte exakt lika gott.

@Mineur
Då kan vi kolla på dem tillbaka ännu konstigare tycker jag! Polly bilar är bäst! (Gillar, men älskar inte vanliga bilar, men det är nåt med pollyformen och chokladen som liksom gifter sig så fint 🥰) Gott att hälla i ett gäng i varm choklad också 😇 funkar iofs såklart med vanlig Polly också, men blir inte exakt lika gott.
Det fanns ju chokladdoppade bilar ett tag vilket jag älskade, men de försvann rätt fort och jag har saknat dem sedan dess. Polly är en utmärkt ersättare! Låter väldigt gott att ha dem i varm choklad, det ska jag testa i vinter :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
92 93 94
Svar
1 860
· Visningar
140 979
Senast: Exile
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 765
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 134
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor