Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Celsius Oasis Vibe- kaktusfrukt&lime
Jag hade stora förhoppningar att den skulle vara lik den där xide fast utan alkohol, var kanske inte helt uppmärksam under provningen men den var inte lik och väldigt mycket samma sak som alla dessa lemonadsmaker som kommit iår. Känner inte för att dricka den igen men vem vet.
Visa bifogad fil 126942
Tyckte den var skaplig. Kan definitivt tänka mej att köpa om favoritsmakerna är slut

7340001805093-png.png

DISS
Den smakade typ choklad med lakrits. Inte choklad med salt. Jag gillar ändå lakrits men det var liksom inte det jag förväntade mig eller var sugen på. Gillade dock konsistensen på själva baren. Kommer ej köpa denna igen men testar gärna någon av deras andra nya.

7340001805093-png.png

DISS
Den smakade typ choklad med lakrits. Inte choklad med salt. Jag gillar ändå lakrits men det var liksom inte det jag förväntade mig eller var sugen på. Gillade dock konsistensen på själva baren. Kommer ej köpa denna igen men testar gärna någon av deras andra nya.
Kastade mig över min i skåpet när jag läste detta. Kände inte lakrits (avskyr) men inte god heller. Har svårt för barer men just Barbells hade en julsmak för några år som var helt ok! Måste verkligen testa fler. Eller ge upp och ha choklad i väskan istället :P

Kastade mig över min i skåpet när jag läste detta. Kände inte lakrits (avskyr) men inte god heller. Har svårt för barer men just Barbells hade en julsmak för några år som var helt ok! Måste verkligen testa fler. Eller ge upp och ha choklad i väskan istället :P
Vet inte vad de haft i den, det är ju inte lakrits men var det jag kom att tänka på. Åtminstone någon annan bismak liksom än enbart choklad. Nä den var inte god helt enkelt!

Den här är som att äta en efterrätt, krämig och fin fruktsmak. :d

Visa bifogad fil 127367

Väldigt god smak av persika och bara 60 kcal per 100 gram, så en hel burk för bara 600 kcal. Perfekt på nattskiftet, både godis och nyttigt. :up:
Hm, verkar som det varit rusning efter den efter min recension igår, helt tomt i hyllan på persika! 😳

Nu blev det istället två burkar med vardera blåbär och hallon. Blåbär har jag ätit tidigare, inte lika god som persika men hallon blir en ny bekantskap. Hoppas den med är god. :d

1694199120337.webp

Jättegod! :love: Smakar annorlunda mot lime (som jag också gillar) men kan inte riktigt förklara hur.
Den smakar mer som vanlig Pepsi (sötare?) men samtidigt mer syrlig citrus? Kanske?
Måste snart införa köpstopp efter bara 4 dagar med Pepsi Lemon i mitt liv :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 829
· Visningar
139 162
Senast: Ninnurur
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 655
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 125
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar