Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya favoritglass! HISS till smaken, DISS till att den kostar 30 spänn 🤑

1690463620120.png

(alldeles lagom stor bild 😃)

Visa bifogad fil 124523HISS förstår inte varför jag inte har provat dom förut. Så jäkla goda, inte starka heller. Provade även den med persilja och parmesan eller om det var cheddar i affären. Den var bättre än jag trodde. Ska prova en påse för säkerhets skull
Just det, Coops egna chips är supergoda om man (som jag) gillar lite grövre och knaprigare chips! :up:

Celsius Oasis Vibe- kaktusfrukt&lime
Jag hade stora förhoppningar att den skulle vara lik den där xide fast utan alkohol, var kanske inte helt uppmärksam under provningen men den var inte lik och väldigt mycket samma sak som alla dessa lemonadsmaker som kommit iår. Känner inte för att dricka den igen men vem vet.
1059407_medium_Celsius_Oasis_Vibe_NYHET.png

Celsius Oasis Vibe- kaktusfrukt&lime
Jag hade stora förhoppningar att den skulle vara lik den där xide fast utan alkohol, var kanske inte helt uppmärksam under provningen men den var inte lik och väldigt mycket samma sak som alla dessa lemonadsmaker som kommit iår. Känner inte för att dricka den igen men vem vet.
Visa bifogad fil 126942
Diss från mig, smakade bara konstgjort..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 829
· Visningar
139 171
Senast: Ninnurur
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 662
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 125
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar