Åh herre. Ska provas snarast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herre. Ska provas snarast!
Jag säger HISS. Tyckte den var jättegod. Provade jordgubb igår men den fick en liten diss. Helt klart ätbar men jag fick för mycket yoghurt-känsla av smaken.Nja, diss. Gillade fluffet, men den var rätt smaklös.
Visa bifogad fil 124140
Just det, Coops egna chips är supergoda om man (som jag) gillar lite grövre och knaprigare chips!Visa bifogad fil 124523HISS förstår inte varför jag inte har provat dom förut. Så jäkla goda, inte starka heller. Provade även den med persilja och parmesan eller om det var cheddar i affären. Den var bättre än jag trodde. Ska prova en påse för säkerhets skull
Ja det var dom verkligen. Tur jag upptäckte det så jag får mer att variera medJust det, Coops egna chips är supergoda om man (som jag) gillar lite grövre och knaprigare chips!
Åh! Lät ju riktigt god, måste testas. Tack för tips!
HISS
Len, krämig, perfekt smaksättning. Inte stark bara pytteliten hetta. Matig i smaken. Jättegod!
Visa bifogad fil 124523HISS förstår inte varför jag inte har provat dom förut. Så jäkla goda, inte starka heller. Provade även den med persilja och parmesan eller om det var cheddar i affären. Den var bättre än jag trodde. Ska prova en påse för säkerhets skull
Jag ska gå igenom samtliga sorterDen gröna påsen med jalapeño är också smaskig
Ja den var sjukt konstig!Diss! Märklig eftersmak av vad jag antar är krusbär.Visa bifogad fil 125140
Visa bifogad fil 126428
Väldigt goda trots att de inte smakar så mycket havssalt. Hiss!
Mycket Paprika smak, hade varit 10 poäng om de funnits mer salt på
Fick 1 påse, sen har de inte funnits i affären Ska kolla en annan affär imorgon och se om det kan finnasVisa bifogad fil 126428
Väldigt goda trots att de inte smakar så mycket havssalt. Hiss!
Mycket Paprika smak, hade varit 10 poäng om de funnits mer salt på
Diss från mig, smakade bara konstgjort..Celsius Oasis Vibe- kaktusfrukt&lime
Jag hade stora förhoppningar att den skulle vara lik den där xide fast utan alkohol, var kanske inte helt uppmärksam under provningen men den var inte lik och väldigt mycket samma sak som alla dessa lemonadsmaker som kommit iår. Känner inte för att dricka den igen men vem vet.
Visa bifogad fil 126942