Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
C233F5B6-4B44-4DCA-A7D6-1201616C8E56.webp

Hiss!
Så jäkla god. Jag har ätit två om dagen sedan jag köpte ett paket :d Alldeles lagom kolasmak och väldigt god mitt.

Hiss
ICA Hallonsylt utan tillsatt socker
.
Bara 2,5 % socker. Smakade bra, bättre än vanlig sylt eftersom att denna smakande hallon, inte en massa sliskigt socker.
Kommer köpa den fler gånger.
+ för lättöppnat skruvlock (nån ny modell som jag aldrig sett förut, är en plåtring runt locket, när man vrider på ringen så öppnas locket lätt).

F808AFD4-35EC-4DE3-8DF8-B0359BE6413A.webp

Hiss
ICA Hallonsylt utan tillsatt socker
.
Bara 2,5 % socker. Smakade bra, bättre än vanlig sylt eftersom att denna smakande hallon, inte en massa sliskigt socker.
Kommer köpa den fler gånger.
+ för lättöppnat skruvlock (nån ny modell som jag aldrig sett förut, är en plåtring runt locket, när man vrider på ringen så öppnas locket lätt).

Visa bifogad fil 123452
Hur mycket hallon per 100 gr är det?

Visa bifogad fil 122363Världens största DISS! Fick kväljningar och mådde illa i flera timmar efter att jag druckit tre klunkar. Det enda positiva var väl att det var mycket ingefära i, så jag kanske slipper bli förkyld.

Trodde den skulle smaka likt Cuba-cola och möjligtvis lite Dr Pepper, men smaken var osötad nejlika, kardemumma och koriander (utöver ingefäran).
Smakade lite som gammal hostmedicin man kryddat som en höstgryta :yuck:
Är det bara jag som reagerar på "brewed naturally in Sweden"? :cautious:

1689338231622.webp

EN FET DISS!
Otroligt dyr, 50:- för 85 gram! Men värst är ändå att smakerna är så otroligt obalanserade. Curry tar över helt. Gör normalt sett alltid eget aromsmör( så enkelt och blir alltid bättre än köpt), så här gick jag på en riktig nit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
90 91 92
Svar
1 836
· Visningar
139 339
Senast: _Elly_
·
Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 662
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 125
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar